Hotel Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel

• 8J Brouwer12-06-2006

Na ontvangst door de familie Grunert werden we naar onze schiterende kamers gebracht. Aan de voorzijde met een groot balkon. Een tour door het hotel bracht ons naar een fantastische sauna, fitness en solarium complex in de onderste etage. Vanuit het restuarant heb een een verzicht over de dalen met op enige afstand de Hoherbogen nog goed zichtbaar. We hebben diverse uitstappjes gemaakt naar Passau, Praag, Regensburg en Munchen. Verder kun je in deze omgeving fantastisch wandelen en mountain biken. Een nog goed verborgen plekje in het Beiersche woud. Aanbevelenswaardig!!

Anders

0 tips over Hotel Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel