Waardeloze houding, prima hotel

Review geschreven door Hans

Waardeloze houding, prima hotel

Hans
26-8-2017

Ligging er mooi, kamers met balkon oké, maaltijden in orde. Wat echt niet goed was, was de houding van de Nederlandse eigenaren na de diefstal van mijn mooie elec. fiets in de 1e nacht uit hun onafgesloten garage(er werd immers nooit gestolen in Lam e.o!) . Zij hebben nog wel geholpen om aangifte bij de politie te doen, door te bellen naar bureau als vooraankondiging. Verder waren zij vooral via hun verzekering veel bezig met het aan ons aantonen dat de diefstal niet onder hun verantwoordelijkheid viel en dat de stalling slechts als gastplek was aangeboden. Überhaupt geen begrip getoond dat bijv. een fietsvakantie in `Hongarije hierna verziekt werd omdat wandelen/lopen gezien lich beperking onmogelijk was; er werd zelfs(al was het voor de schrik) niets ter compensatie, zoals een kop koffie o.i.d aan ons aangeboden. Sterker nog er werd daarna geen woord meer over gerept alsof er niets was voorgevallen! Wilde van plaatselijke fietsverhuurder in Lam eenzelfde fiets huren, maar die weigerde dat gezien de vele meldingen in Lam van fietsdiefstal de laatste paar dagen! Gezien deze vervelende gebeurtenis en de reactie daarna was het verblijf in dit hotel een flinke tegenvaller!