Camping Hartlmuehle

10 reviews over Camping Hartlmuehle in het Nederlands

Prima doortrek camping

Marij,
1-10-2017

Vriendelijke uitbaters, grote plek en schoon sanitair. Een minpunt voor eetgelegenheid. Deze was niet schoon en het eten niet echt smakelijk.

Doortrekkers

Beau,
14-7-2017

Als overnachting verbleven. Redelijk dicht langs snelweg. Eetgelegenheid op de caming.

Plaats kun je zelf kiezen, Hierbij nadeel dat het kan zijn dat je wordt ingesloten door andere overnachters.

Sanitair viezige wc, bij douche geen privacy. Je krijgt pasje om sanitair te bezoeken dus je kunt niet tegelijk gaan douchen.

Leuke overnachtingscamping

Miriam
12-8-2014

Wij hebben op deze camping overnacht op de terugreis van Hongarije. We konden zelf een plek uitkiezen en aangekoppeld blijven staan. Douchen was gratis, maar inderdaad in douchecabine met weinig privacy. Verder geen last gehad van romagezinnen (deze waren er wel). Restaurant eenvoudig, maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel, zowel bij ontvangst als in het restaurant. Al met al een aanrader!

nooit meer!

willeke
23-6-2014

Ook wij troffen roma gezinnen op deze camping, wat toch wel sfeer bepalend is. We voelden ons niet op ons gemak en zijn dan ook de volgende ochtend zeer vroeg vertrokken. Hier komen wij nooit meer.

Goede doorgangscamping

w
27-10-2013

We arriveerden bij toeval op deze camping vanwege eerdere files. Mochten zelf een (ruime) plek uitzoeken. Het is een rustig gelegen camping maar je hoorde de autobahn en de passerende treinen wel (niet storend). Sanitair was schoon maar de douches niet echt prive.(omkleden in "openbare" ruimte.)

Het restaurant is een aanrader, daar hoef je in ieder geval niet meer voor op pad. Ook het ontbijt was prima en redelijk geprijsd.

Het winkeltje stelde niet veel voor maar de Lidl was nabij.

Het zwembad zag er goed uit maar is niet al te groot. Daar tref je ook wat speeltoestellen aan.

Hele mooie camping en zijn geld meer dan waard. Goede keuken, prima eten, voor een redelijke prijs. Fijn zwembad, leuke speeltuin etc. Wij zijn hier nu 2 maal geweest de 1e keer in 2011 en nu in 2012. In 2011 waren het 3 super dagen op die camping. Echter nu in 2012 viel het ons zwaar tegen, en dit kwam door een aantal Roma / Zigeuner familie´s die te gast waren. Van de vaste Camping gasten kregen wij te horen dat ze regelmatig kwamen als een soort familie bijeenkomst uit alle delen van europa. Deze mensen gedragen zich echter zeer asociaal, en komen erg intimiderend over, zelfs het camping personeel durfde niks van het asociale gedrag te zeggen. Zo werd er door de Zigeuner kinderen en volwassenen in het zwembad gesprongen met kleren en schoenen aan, waardoor het water zeer vies werd, en werden tuinkussens van het terras in het water gegooid er werd met speelgoed pistolen bedreigd (die echt leken) Kortom na deze ervaring, komen wij hier niet meer omdat we weten dat ze vaker komen.

Prima voor doorreis

Lianne
1-8-2011

Een leuke gezellig en vooral rustige camping met genoeg ruimte. Waardeloos dat je een pasje mee moest nemen als je naar het toiletgebouw moest. En de automatisch uitgaande lichten zijn zeer handig, maar niet als ze steeds uitgaan als je aan het douchen of afwassen bent. Kunnen ze daar geen langere tijd voor instellen? Het sanitair is schoon, maar je hebt totaal geen privacy als je wilt douchen. Daarom maar een handdoek over het doorzichtige scherm gehangen. Handige camping als je net op weg bent of naar huis gaat. Een dagje Regensburg is aan te bevelen.

goede dooreiscamping

René Schutrups
16-8-2010

Nette camping met schoon sanitair. enkele toeristische plekken langs hoofdweg camping. Schitterende omgeving. Wanneer het weer het toelaat lekker afkoelen in het zwembad. Goede prijsverhouding. En je kunt al vanaf 06.00 uur vertrekken.

Kleinschalig genoeg om gezellig te zijn

J. Spiljard
30-1-2010

In het voor en na seizoen heerlijk rustig, veel vaste plaatsen en zelf plaats uitzoeken voor enkele dagen.

Prima geschikt voor doorreis, niet te ver van de snelweg.

Matige doorreiscamping

Fam. Stuiver
13-9-2009

Camping met een paar toeristische plaatsen en veel vaste Duitse gasten. Onhandig is dat de sanitaire voorzieningen alleen met een pasje toegankelijk zijn; in eerste instantie kregen we maar één pasje voor het hele gezin. Pas na gevraagd te hebben konden we een extra pasje krijgen. De glazen douchecabines zijn niet af te sluiten en in een grote ruimte opgesteld. Er is slechts één zitbank met kledinghaken voor je kleding. Dus van enige privacy heeft men hier niet gehoord.

Het zwembad is nogal klein en koud en vlak bij het terras van het restaurant, dus spetteren verboden!

Zelf waren we niet zo gecharmeerd van de vele vlaggen van 'Freistaat Beieren'. Wat ons betreft een camping voor 1 nacht als je op doorreis bent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hartlmuehle in Laaber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hartlmuehle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.