Pension Gasthaus Metzgerei

PensionWeer vandaag29°13°

1 review over Pension Gasthaus Metzgerei in het Nederlands

Oeps! Ze waren ons vergeten...

folieske
24-1-2010

Wij hadden geboekt in het door hen uitgebate mooie pension 'Drei Franken Eck'. Ondanks nogmaals telefonisch contact 6 dagen voor onze afreis, bleken ze ons bij aankomst de volgende dag te hebben geboekt. Het mooie pension was echter volzet. Een goedkopere kamer boven het gasthof gekregen tegen een lagere prijs. Ik denk dat deze bestemd zijn voor 'monteurs'. Alla, een bed is een bed. Het was 36° heet buiten, binnen net hetzelfde. Het raam hebben we gesloten laten vanwege de keukenwalmen. Handdoeken en bedlinnen waren netjes. Het ontbijt kon ermee door. De warme gerechten op de menukaart zijn niet echt aan te raden: zeer vettig eten. De tosti op de foto was niet binnen te wringen en is op het bord blijven liggen. Zoekt u enkel een slaapplaats en niet meer, kan u de uitdaging aan. Probeer Drei Franken Eck, en telefoneer enkele malen voor vertrek... Er is ook een slagerij aan het pension. Geen parking voor het gebouw, maar op een gemeentelijke parking erachter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasthaus Metzgerei in Kulmbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasthaus Metzgerei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gasthaus Metzgerei scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.