Camping Tennsee

Camping Tennsee
8,6

19 reviews over Camping Tennsee in het Nederlands

Mooie camping, ideaal gelegen voor uitstapjes

Fam. Van den Sande
19-8-2018

De camping ligt in het gebied van de Karwendel, op een 15' rijden van Garmisch. Van de Tennsee is er niet veel meer over; die is volledig uitgedroogd. Plekken zijn verdeeld over een aantal terrassen en een centraler gelegen gedeelte. Caravans en campers staan redelijk op elkaar gepakt waardoor het een druk geheel geeft. Maar dat weegt niet op tegen de rust die er 's avonds heerst (vanaf 22u is het er stil). Sanitair is een voorbeeld voor veel campings: zeer mooi, ruim en altijd proper. Ook was- en afwasruimte is proper (zelfs een afwasmachine en droogkast annex droogzwierkast). Er is een uitgebreide winkel op de camping waar je elke ochtend verse broodjes kan kopen. Voor uitstapjes is de camping ideaal gelegen: Karwendel, Zugspitze, Herzogstand, enz. zijn vlakbij. Ook de culturele liefhebbers kunnen hun hart ophalen met Neuschwanstein, Linderhof, Wieskirche, Mittenwald en Oberammergau op haalbare afstand. Wij hebben genoten van ons verblijf Am Tennsee!

mooie ligging

veldlichtje
18-9-2016

De camping ligt mooi tussen de bergen, die 's avonds als de zon onder gaat helemaal een rode gloed krijgen, echt super.

Er ligt een meertje op de camping en vanaf de camping kun je heerlijk wandelen en fietsen.

Sanitair was goed schoon, geen drukknoptoestanden in de douche en een fijne straal.

Wat minder was dat er geen gras bij de kampeerplaatsen was, maar kiezels, dus op de blote voeten lopen was er niet bij..

Ook niet echt veel schaduw, de plaatsen waren wat kaal.

Onze 2E Heimat

Herwig en Nadine Verstraete-VIndevogel
31-12-2015

Wij gaan dit jaar voor de 27e maal. Vroeger met de caravan, nu we gepensioneerd zijn huren we daar een appartement. Het is er fantastisch en zeker zijn 10 waard. Het restaurant, sanitair zijn top. Mooi landschap en vriendelijk onthaal. Wij gaan naar camping Tenniseen zolang wij kunnen... Familie Zick proficiat voor jullie inzet.

Nadine en Herwig Verstraete uit België. De

Mooie camping met een fraaie ligging!

Roadrunner
11-7-2014

Pluspunten:

+ Goed sanitair, het zijn bijna kleine badkamertjes met wastafel en inloopdouche. Ze worden goed schoongemaakt. Alleen als de camping helemaal vol is, kan het einde dag weleens wat minder schoon zijn. Doorgaans is het wel keurig.

+ vriendelijke personeel

+ verzorgd terrein, ziet er echt keurig uit.

+ twee speeltuinen voor verschillende leeftijdsdoelgroepen. Ook aan de allerkleinsten is gedacht.

+ Prima restaurantje "beim Mini"op de camping, echte aanrader. Niet goedkoop, wel lekker.

Nadelen, het zijn er niet veel, maar er zijn er wel enkele waar een toekomstige bezoeker zich bewust van moet zijn:

- niet alle plaatsen zijn even groot, er zitten krappe plaatsen bij.

- de plaatsen met mooi uitzicht liggen relatief ver van het sanitair.

- de campingwinkel rommelt met zijn broodjes. Afbak- en Bäcker Brötchen worden gemengd. De uitbater de campingwinkel is ook niet het toonbeeld van vriendelijkheid. Echt een uitzondering op al het wel vriendelijke personeel.

Prima camping

Jan
13-9-2013

Goed onderhouden camping met super sanitair. Ligging met uitzicht op de bergen en prima mogelijkheden voor uitstapjes.

Mooie camping met goed sannitair

Jeroen
6-8-2013

Hier hebben we een aantal dagen gestaan. Met name om het prachtige stadje Mittenwald te bezoeken (echte aanrader!).

Met de caavn staje op grindplaatsen. Stroom, water en TV-aansluiting aanwezig.

Sannitair van bijzondere kwaliteit, met marmer op de vloer, goed schoon en veel was en plasvoorzieningen. Echt top!

De ontvangst was uitermate vriendelijk en gastvrij.

Super

pefero
23-7-2013

Prima camping met super restaurant en douche gebouw.

Zeer vriendelijke mensen die ook veel van de omgeving weten en jou dit willen vertellen.

Je kan er leuk fietsen maar erg steil je kunt ook met je fiets in de bus de berg op dan is het 75 % naar beneden.

Heb er erg van genoten en ga zeker weer een keer heen en kan het een ieder aan raden.

Fantastische camping!!!!

Job van Dommelen
19-8-2012

Camping Tennsee in Krun zijn hun 5 sterren meer dan waardig. Een aanrader voor een ieder!!!

Gewoonweg prachtig

Carel
6-8-2012

Kwalitatief erg goede camping. Nog nooit zulk sanitair gezien, prachtig. Restaurant grote klasse net als de vriendelijkheid van het personeel. Omgeving is natuurlijk schitterend om te fietsen en te wandelen. Met kleine kinderen en/of tieners zou ik het niet doen, die hebben er weinig te doen (geen zwembad bijv.).

super direct aan de oostenrijkse grens

Jos
22-1-2011

wij kwamen hier omdat we uit de toscane gevlucht waren voor de hitte, prima camping ook voor de kids, we hadden de caravan nog niet staan of onze zoon van 10 had al vriendjes. wij hadden prive sanitair gehuurd en een prima week gehad, ook lekker zwemmen in het bosbad, kind in het water, pa een goedkoop pilsje dat is toch vakantie. imbiss op de camping had lekkere hanchen en haxen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tennsee in Krün, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tennsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.