Hotel Ferienhotel Barmsee

Duitsland, Beieren, Krün

8.7Fantastisch

• Aan zee
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhotel Barmsee voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ferienhotel Barmsee

• 9K. Dekkers17-01-2019

Heerlijke familietijd

Een heerlijk 3* Hotel met een aantal vakantiewoningen. Hoofdgebouw en twee bijgebouwen. Groot speelveld voor de deur om te voetballen, badminton, springen, speeltuin. Kleine speelkamer binnen (ouderwets met kijk op de geiten). Gratis fietsen lenen (alleen borg voor slot). Geen kinderopvang maar wel plezier met de hele familie en heerlijk eten!!! 2x per week gratis taart voor gasten. Zeer vriendelijke eigenaren en bedieningen. Super leuk terras met blik op de bergen. 5 min lopen tot een geweldig zwemmeertje met glijbaan en roeibootjes. Omgeving: van alles te doen: wandelen klimmen fietsen zwemmen luieren raften cultuur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Esther13-02-2013

Fijn hotel

We zijn er nu voor de 2e keer en hebben het erg naar onze zin. De eigenaars zijn hartelijk en doen hun best om het naar onze zin te maken. Ze zijn kindvriendelijk, er is een "spielzimmer" waar onze zoon van 10 zich enorm vermaakt. Het eten is gevarieerd en erg lekker en onze zoon kan bestellen wat hij wil. De kamers zijn ruim en schoon. De omgeving is prachtig. Voor het geld een uitstekende locatie.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Peter Verhey27-02-2012

Leuk hotel in een leuk eenvoudig ski gebied

Wij zijn nu voor het tweede jaar in Krün geweest. Het is een leuk authentiek hotel met aardige en service gerichte mensen. We hadden een appartement met half pension, goed gevarieerd ontbijt, de kaart voor het avondeten was redelijk beperkt en geen haute cuisine, maar wel goed. er is voor de kinderen een leuke speelkamer met leukse spelletjes, computers etc. Prijs kwaliteit is zeker goed, echter hadden we wel last van koud water als we achter elkaar gingen douchen, dat was een beetje jammer. maar buiten dat, zeker de moeite waard. Voor kinderen is het skigebied geweldig, overzichtelijk en genoeg pistes. voor de gevorderde skieer is het minder geschikt. maar genoeg in de buurt te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

1 tip over Hotel Ferienhotel Barmsee

• Esther, 13-02-2013

Als je binnendoor naar Tölz gaat kom je door een adembenemende gebied.

0 vragen over Hotel Ferienhotel Barmsee

• ZwembadBuitenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad
    • Aantal glijbanen1

• Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegan, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats