Gasthof Landgasthof Franz

Gasthof Landgasthof Franz

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag-2°-5°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Franz voor je op een rij gezet:

3 reviews over Gasthof Landgasthof Franz in het Nederlands

Leuk hotel voor doorreis

E. vd L.,
26-9-2017

Beneden in het restaurant heb je het idee dat je in een 'typische deutsche stube' terecht met gekomen. Boven in de hotelkamers is dit echter totaal niet meer het geval. Zeer moderne en nette kamers tegen een schappelijke prijs. Bijvoorbeeld een leuk hotel als doorreis hotel wanneer je de Romantische Strasse gaat rijden.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!!.

Cor Lub
12-8-2010

Wij logeren hier altijd onderweg van en naar Oostenrijk.

Heerlijke keuken en gezellig personeel.

Heel goede kamers.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Fantastisch Gasthof met uitstekende keuken

ton vogels
17-11-2009

Ik kom hier al meer dan 10 jaar zeer regelmatig. Landgasthof Franz heeft een uitstekende keuken waar je voor aantrekkelijke prijzen meer dan uitstekend kunt eten. Een gezellige omgeving vlakbij het bekende Wertheim; het mooie klassieke plaatsje waar de romantische Tauber in de Main stroomt. Overnachten kan uitstekend in het oudere gedeelte van het hotel. Maar de sinds 2008 bestaande nieuwbouw is nog meer aan te bevelen. Ideaal voor mensen die onderweg naar bv. Oostenrijk een fijne en goed betaalbare overnachtingsplaats zoeken in Duitsland.

Gereisd met partner in januari 1997

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Franz in Kreuzwertheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Franz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.