Gasthof Landgasthof Franz

Gasthof Landgasthof Franz

8.3Fantastisch

Duitsland, Beieren, Kreuzwertheim

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Franz voor je op een rij gezet:

Gasthof info

Meer gasthof info

3 reviews over Gasthof Landgasthof Franz

• 2017
    8E. vd L.26-09-2017

Leuk hotel voor doorreis

Beneden in het restaurant heb je het idee dat je in een 'typische deutsche stube' terecht met gekomen. Boven in de hotelkamers is dit echter totaal niet meer het geval. Zeer moderne en nette kamers tegen een schappelijke prijs. Bijvoorbeeld een leuk hotel als doorreis hotel wanneer je de Romantische Strasse gaat rijden.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9Cor Lub12-08-2010

Fantastisch!!.

Wij logeren hier altijd onderweg van en naar Oostenrijk. Heerlijke keuken en gezellig personeel. Heel goede kamers.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8ton vogels17-11-2009

Fantastisch Gasthof met uitstekende keuken

Ik kom hier al meer dan 10 jaar zeer regelmatig. Landgasthof Franz heeft een uitstekende keuken waar je voor aantrekkelijke prijzen meer dan uitstekend kunt eten. Een gezellige omgeving vlakbij het bekende Wertheim; het mooie klassieke plaatsje waar de romantische Tauber in de Main stroomt. Overnachten kan uitstekend in het oudere gedeelte van het hotel. Maar de sinds 2008 bestaande nieuwbouw is nog meer aan te bevelen. Ideaal voor mensen die onderweg naar bv. Oostenrijk een fijne en goed betaalbare overnachtingsplaats zoeken in Duitsland.

Gereisd met partner in januari 1997

0 tips over Gasthof Landgasthof Franz

0 vragen over Gasthof Landgasthof Franz

Gasthof info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer