Sorteren

Reviews over Kreuzegg

een goede tussenstop onderweg naar Italië

JaSteef
    7-7-2016

in 2008 was ik hier geweest en mocht ik de motor in de garage plaatsen en had ik de bovenverdieping.

Nu hadden wij de kamer beneden gekregen. Hier krijg je ook een eigen parkeerplaats. Het is een zgn zimmer-frei, maar dit was geen kamer, maar een volledige benedenwoning. Wel iets te koel. Er zit een volledige keuken in incl. afwasmachine. Zitkamer en slaapkamer met tweepersoonsbed en een badkamer met toilet en douche. Geef wel aan dat je ontbijt wilt en wanneer je weer wilt vertrekken. De eigenaren zijn een lief oud stel. Met mooi weer kan je aan je eigen tafeltje buiten zitten als ze die voor je plaatsen. De zon zit er wel pas in de namiddag. Voor avondeten kan je schuin aan de overkant eten, waar het eten goed is, ook al zou je dat niet denken als je binnen stapt.

Wel mailen of bellen om het vast te leggen.