Hotel Hörger Biohotel Tafernwirtschaft

Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Hörger Biohotel Tafernwirtschaft voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hörger Biohotel Tafernwirtschaft in het Nederlands

Lekker eten en rustig geslapen.

Josephine
6-9-2016

Zowel het diner als ontbijt is erg goed verzorgt en smaakte heerlijk. De kamers zijn ruim en er is veel hout in verwerkt. In het bijgebouw is geen WiFi. Dat slaapt lekker rustig. Deze kamers grenzen aan een appelgaard. Het personeel is erg vriendelijk. Honden zijn welkom. De kerkklokken stoppen 's avonds om 22.00 uur en beginnen weer om 07.00 uur. Je kunt er heerlijk wandelen.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hörger Biohotel Tafernwirtschaft in Kranzberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hörger Biohotel Tafernwirtschaft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.