Bed and Breakfast Mayrhof

Bed and Breakfast Mayrhof

10Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Kochel am See

Op vakantie geweest naar Mayrhof?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Mayrhof

• 10folieske30-04-2010

Een juweeltje

Wij hadden elders een reservatie met een waardebon, hotel bleek falliet. In Mayrhof dan terechtgekomen. Zeer grote kamer met balkon, ontbijt in de ontbijtkamer en ruime keuze. Uiterst vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Gratis privaat parking. Slechts enkele stappen van het centrum, maar zeer rustig en sereen. Ten zeerste aan te raden!

Gereisd met partner in april 2010

0 tips over Bed and Breakfast Mayrhof