Pension Egner garni

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Egner garni voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Egner garni in het Nederlands

Goed hotel voor een paar dagen

Hugo
26-6-2009

Het Gasthof ligt in een rustige woonwijk en doet als geheel Altmodisch aan, niet slecht maar ook niet super de luxe. De kamer die we hebben is redelijk van afmeting 4x4.5 mtr. en de badkamer 3 x 1.6 mtr. Het meubilair is nogal een allegaartje want behalve het tweepersoonsbed staat er een kastje met een rare schapindeling en een KTV-tje, een eenvoudig tafeltje met stoel, klerenkast en een bankje. De badkamer heeft dezelfde uitstraling als de kamer en is niet erg compleet, wastafel, bad, toilet en een raar rekje voor de toiletartikelen. Vloerbedekking, geen airco, geen kluisje, te weinig verlichting, gratis internet in de lobby en op de kamer met een LAN verbinding, zelfbediening voor drankjes uit de koelkast in de ontbijtzaal, gratis parkeren, geen airco.

Goed ontbijt en onze mening is dat de 3* te hoog gegrepen zijn. Er is niet altijd iemand aanwezig bij de receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Egner garni in Kochel am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Egner garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Egner garni scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.