Hotel Paradeismühle

Hotel Paradeismühle
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Paradeismühle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Paradeismühle in het Nederlands

Prachtige week in een mooi familiehotel

Hennie
16-4-2017

Prachtige rustige ligging, vanuit het hotel zijn fantastische wandelingen te maken, een wandelkaart van de omgeving is beschikbaar bij de receptie, evt. kunnen ze ook nog een "wanderführer" voor je regelen, waarbij geen extra kosten ontstaan.

We hebben er heerlijk gegeten, beide (ontbijt en diner) waren zeer goed en we hebben er wijnen (Sylvaner en Spätburgunder) van de hotel eigen wijnberg bij gedronken.

De bediening was erg vriendelijk en snel.

De kamer met balkon, die we hadden, was schoon en pas gerenoveerd.

Wifi moet extra worden betaald.

Oude reviews (archief)

Enorme tegenvaller

Laura
17-10-2016

Via bon zijn we hier terecht gekomen. zelfs voor bon vonden we het prijzig dus we hadden aardige verwachtingen. Wat een tegenvaller! De ligging is prachtig en we hebben mooi gewandeld, maar het hotel viel tegen. De kamer was schoon, maar erg oubollig. Geen balkon, geen uitzicht. Het ontbijt was goed, maar het diner was een teleurstelling. Wij kregen ivm bon ongevraagd knoedels met draadjesvlees. Niet lekker als je dat niet gewend bent! De soep vooraf was wel heel goed, maar het toetje was een lullig schepje chocolademousse. Jammer dat we geen enkele keuze hadden. Ook zouden we een fles wijn krijgen bij onze bon. Ondanks dat wij altijd wit drinken en dit aangaven, moesten we het doen met een fles rood. Ze hadden beter van te voren aan kunnen geven wat er precies in het pakket zat, dan hadden we deze keuze namelijk niet gemaakt. Zonde van het geld. O ja en je moet apart betalen voor wifi. dat is natuurlijk niet meer van deze tijd én ze hadden netflix geblokkeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradeismühle in Klingenberg am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradeismühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradeismühle scoort een 6.73 uit 10 op basis van 2 reviews.