Camping Schiefer Turm

Meer campinginfo

14 reviews over Camping Schiefer Turm

• 8Sanne20-08-2019

Mooie schone camping

Fijne camping, met schoon en mooie sanitair. Sanitair is recentelijk vervangen , en ze hebben nu hele fijne regen douches . Oa meerdere supermarkten op loopafstand en zwembad naast de camping. Wij hebben er gebruik van gemaakt als doorreis camping, en zou het met jongere kinderen ook niet aanraden als camping voor meerdere dagen. Enige nadeel is dat er na 20.00 geen nieuwe gasten meer worden toe gelaten op de camping

• 9Staat v/h sanitair

• 8nelly van rens23-07-2019

fantasties

fijne camping met vriendelijke eigenaren, en mooie sanitaire voorzieningen

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    7MarcS6520-08-2018

leuke doortrek camping of voor een paar daagjes

Typische doortrek camping. of om de regio te bezoeken. zeker geen vakantie camping (met kids). de start foto is gedateerd, ik heb helaas geen nieuwere maar het restaurantje is duidelijk verbeterd met een leuk en gezellig terras. het eten is eenvoudig, goed en niet duur, in de basis grieks. In verhouding tot de camping hier in de buurt waar we normaal stoppen is deze wat aan de dure kant. er is ook geen vergelijk met het sanitair. hoewel schoon, veel gedateerder dan die van andere camping. echter het zwembad, op 5 minuten lopen buiten de camping, kun je voor €10,-- een gezinskaart krijgen. voor nederlandse begrippen is dit zwembad (voor dit geld) súper.. voor de rest is dit een eenvoudige camping. let op, tijdens de middag"ruhe" is de receptie gesloten en staat er (onterecht) een bord "camping vol"

• 7Eetgelegenheden

• 6Kim13-08-2018

Prima voor overnachting, niet voor langer

Een eenvoudige camping, prima om te overnachten op doorreis. Handig dat je aangekoppeld kon blijven staan. Zwembad was leuk voor de kinderen. Fijner is een zwembad op de camping, maar dit was voor een dagje ook prima. Sanitair was gedateerd, wel schoon. Betalen voor warm water vind ik niet van deze tijd. Ook miste ik ruimte om spullen op te zetten in de douche ruimte, je hebt echt alleen de douche zelf. Verder weinig te beleven, echt een camping voor een nacht.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Ankie05-08-2018

Fijne camping aan rivier met WiFi en zwembad

Camping ziet er verzorgd uit met groen en bomen voor schaduw en is mooi gelegen direct aan de rivier en dichtbij de stad - winkels en supermarkten. Sanitair is misschien gedateerd volgens sommigen, maar mooi en schoon. Naast het restaurant kun je zwemmen in de rivier en onze kinderen zwommen in het ernaast gelegen zwembad met glijbaan en duiktoren (hoogste is 10 m hoog) dus groot vermaak. En WiFi op de campingplek. Hebben genoten hier en daarom snap ik de eerdere slechte recensies niet of het moet sterk verbeterd zijn het afgelopen jaar.

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

6Jacqueline25-08-2015

prima camping voor doorreis

Prima camping. Je kan aangekoppeld blijven staan. sanitair is verouderd maar is schoon. Bij ingang camping klein restaurant waar je goed kan eten. Het is grieks, maar ook vlees en visgerechten Duitse keuken mogelijk. Net voor de camping winkelcentrum met supermarkt, apotheek, Deichmann, C&A, fastfood en benzinestation. Winkels open tot 20.00 uur.

• 6inge12-08-2015

1 overnachting

Hier overnacht op de terugweg vanuit Italië. Erg gedateerd. Bediening in het restaurant laat zeer te wensen over. Erg langzaam. Verkeerde gerecht werd uiteindelijk geserveerd.
      Wij hadden een klapband gehad met onze caravan en moesten op zoek naar een nieuwe band, hierdoor konden we de camping niet om 11 uur maar om 13 uur verlaten. Er werden extra kosten berekend. En verdere Hulp werd niet geboden.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Fam. De jong04-08-2014

Super ligging, mooi zwembad.

Camping heeft sinds dit jaar een nieuwe eigenaar. Zeer behulpzaam, ook tijdens de mittagsruhe. Naast het gemeentezwembad met duiktoren en glijbaan. Via een mooie boulevard fiets of wandel je naar het leuke centrum. Tegels van het sanitair zijn gedateerd, maar zeker in prima staat en schoon. Wel gemoderniseerd, met automatische kranen en handendroger. Je betaalt €0,50 voor 8 min. heerlijk douchen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair
      • 7Eetgelegenheden

• 7Arjan10-08-2013

Goede doorreis camping, jammer niet meer

Nachtje gestaan op weg naar huis. We waren van plan langer te blijven omdat het naast een groot zwembad en bij best grote plaats kitzingen is. Blij dat we dat niet gedaan hadden; de camping leeft absoluut niet en de tijd is idd stil blijven staan. Sanitair is schoon, maar douchen met 50 eurocent levert een klein straaltje met lauw water. Als je tegelijk afwast heeft de eerste warm water en de rest koud. We werden naast een grote partyhuurtent gezet waar jongeren een vakantie hadden. Overigens leek het verder uitgestorven ( in hoogseizoen!), kiosk was dicht en leek al als winterstalling opgeruimd. Zwembad korting had de eigenaar alleen nog voor de kinderen, niet voor de volwassenen, nu is het zwembad niet duur, maar toch. Het kost echter weinig om hier te overnachten en het sanitair is schoon. Bovendien aardig speeltuintje voor kids en echt naast zwembad met 2 glijbanen en hoge springtoren. Dus voor doorreis op warme dag prima.

• 4Eetgelegenheden

• 7Peter en Emmy16-04-2012

Goede overnachting camping

Camping Schiefer Turm is een camping waar de tijd een beetje stil is blijven staan. Wij hebben hier gestaan voor één overnachting op de terug weg uit Oostenrijk. Sanitair is schoon en verzorgd echter gedateerd. De camping is in de jaren zeventig blijven hangen. Kiosk annex restaurant zag er onverzorgd uit en rook naar oud vet dus deze hebben wij links laten liggen. Wel verse broodjes op voor bestelling

1 tip over Camping Schiefer Turm

• Peter en Emmy, 16-04-2012

Verwen je zelf culinair en ga uit eten in Biebelried ongeveer 15 minuten rijden met de auto bij Hotel Leicht. Dit hotel heeft een uitstekende keuken met specialiteiten van de streek

0 vragen over Camping Schiefer Turm

• Aantal campingplaatsen50 tot 200