Reviews over Kitzingen

leuke doortrek camping of voor een paar daagjes

MarcS65
    20-8-2018

Typische doortrek camping. of om de regio te bezoeken. zeker geen vakantie camping (met kids). de start foto is gedateerd, ik heb helaas geen nieuwere maar het restaurantje is duidelijk verbeterd met een leuk en gezellig terras. het eten is eenvoudig, goed en niet duur, in de basis grieks. In verhouding tot de camping hier in de buurt waar we normaal stoppen is deze wat aan de dure kant. er is ook geen vergelijk met het sanitair. hoewel schoon, veel gedateerder dan die van andere camping. echter het zwembad, op 5 minuten lopen buiten de camping, kun je voor €10,-- een gezinskaart krijgen. voor nederlandse begrippen is dit zwembad (voor dit geld) súper.. voor de rest is dit een eenvoudige camping. let op, tijdens de middag"ruhe" is de receptie gesloten en staat er (onterecht) een bord "camping vol"

Fijne camping aan rivier met WiFi en zwembad

Ankie
    5-8-2018

Camping ziet er verzorgd uit met groen en bomen voor schaduw en is mooi gelegen direct aan de rivier en dichtbij de stad - winkels en supermarkten. Sanitair is misschien gedateerd volgens sommigen, maar mooi en schoon. Naast het restaurant kun je zwemmen in de rivier en onze kinderen zwommen in het ernaast gelegen zwembad met glijbaan en duiktoren (hoogste is 10 m hoog) dus groot vermaak. En WiFi op de campingplek. Hebben genoten hier en daarom snap ik de eerdere slechte recensies niet of het moet sterk verbeterd zijn het afgelopen jaar.

1A Wanderstation entlang des Mains

Norbert Büttner
    1-8-2018

Sehr gute Unterkunft im Zentrum von Kitzingen mit sehr guter Küche. Uns hat's gefallen!

Toller Abschluss unserer Radtour

Detlef Brockmann
    16-8-2017

Sehr zuvorkommendes Personal, tolles Zimmer und sehr gutes Essen. Bei sehr schönem Wetter konnten wir in dem kleinen, aber feinen Biergarten sitzen.

Gutes Hotel - schönes geräumiges Zimmer!

Holtkämper
    31-7-2017

Das Frühstücksbuffet war sehr lecker und abwechslungsreich. Das Zimmer war geräumig, Bad war neu renoviert, große Dusche!

Wir haben uns wohl gefühlt.

Kitzingen scoort een 5,2 uit 10, op basis van 5 reviews