Reviews over Kitzingen

leuke doortrek camping of voor een paar daagjes

MarcS65,
    20-8-2018

Typische doortrek camping. of om de regio te bezoeken. zeker geen vakantie camping (met kids). de start foto is gedateerd, ik heb helaas geen nieuwere maar het restaurantje is duidelijk verbeterd met een leuk en gezellig terras. het eten is eenvoudig, goed en niet duur, in de basis grieks. In verhouding tot de camping hier in de buurt waar we normaal stoppen is deze wat aan de dure kant. er is ook geen vergelijk met het sanitair. hoewel schoon, veel gedateerder dan die van andere camping. echter het zwembad, op 5 minuten lopen buiten de camping, kun je voor €10,-- een gezinskaart krijgen. voor nederlandse begrippen is dit zwembad (voor dit geld) súper.. voor de rest is dit een eenvoudige camping. let op, tijdens de middag"ruhe" is de receptie gesloten en staat er (onterecht) een bord "camping vol"

Fijne camping aan rivier met WiFi en zwembad

Ankie,
    5-8-2018

Camping ziet er verzorgd uit met groen en bomen voor schaduw en is mooi gelegen direct aan de rivier en dichtbij de stad - winkels en supermarkten. Sanitair is misschien gedateerd volgens sommigen, maar mooi en schoon. Naast het restaurant kun je zwemmen in de rivier en onze kinderen zwommen in het ernaast gelegen zwembad met glijbaan en duiktoren (hoogste is 10 m hoog) dus groot vermaak. En WiFi op de campingplek. Hebben genoten hier en daarom snap ik de eerdere slechte recensies niet of het moet sterk verbeterd zijn het afgelopen jaar.

prima hotel voor een aardige prijs

Annemarie,
    31-7-2017

Ontbijt was heerlijk, netjes en verzorgd.

De receptioniste leek niet open te staan voor een gesprek. Bij het inchecken deed ik mijn best om in het Duits te spreken, maar hier kreeg ik weinig kans toe. De receptioniste onderbrak mijn zin en legde de sleutel al voor mijn neus neer. De receptioniste (vrouw) reageerde naar mijn idee kortaf en er kon geen lach van haar gezicht af, beetje jammer. Verder vond ik het een prima hotel. Al constateerde ik wel achterstallig onderhoud, met name in de muren (gaten, behang dat losliet ect.) Opvallend was dat er weinig parkeergelegenheid op het terrein is, maar 4 a 5 plekken.

goede keuze bij die prijs/kwaliteitverhouding

John,
    4-8-2014

Beetje oubollig hotel met mooie kamers.

Kamers zijn ruim en keurig ingericht. Perfekt voor overnachting op rond/doorreis. Perfect ontbijt niet vaak gezien bij een klein hotel.

Super ligging, mooi zwembad.

Fam. De jong,
    4-8-2014

Camping heeft sinds dit jaar een nieuwe eigenaar. Zeer behulpzaam, ook tijdens de mittagsruhe. Naast het gemeentezwembad met duiktoren en glijbaan. Via een mooie boulevard fiets of wandel je naar het leuke centrum. Tegels van het sanitair zijn gedateerd, maar zeker in prima staat en schoon. Wel gemoderniseerd, met automatische kranen en handendroger. Je betaalt €0,50 voor 8 min. heerlijk douchen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kitzingen scoort een 3,3 uit 10, op basis van 5 reviews