Hotel Zur Post

5 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Overnachting op doorreis

R Kleine,
5-8-2017

Onvriendelijk ontvangst. Sleutel in de hand gedrukt en red je maar. Kamers netjes en schoon. Ontbijt matig en poes en hond van de eigenaar wandelen vrolijk rond door de eetzaal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk gemoedelijk hotel

Gonnie
17-7-2012

Lief dorp, mooie omgeving, goede bedden, goed eten (hele grote porties), aardige mensen.

Gereisd met partner in mei 2012

Prima plek als tussenstop

Casey
17-6-2012

Het hotel ligt met iets buiten het gezellige dorpsplein, waar nog meer Gastwirtschaften zijn. Binnen ziet het er bijna nog net zo uit als in de tijd dat de postkoets hier nog stilhield. Die sfeer maakt het heel aantrekkelijk. Ondanks de drukte maakt de vriendelijke bediening dat je je welkom voelt.

Voor culinaire hoogstandjes moet je hier niet wezen. Maar voor de 'gut bürgerliche Küche' kan je hier prima terecht. Het wordt kalkoenfilet met sla en frites. De porties zijn hier beduidend groter en de prijzen beduidend lager dan in Nederland. Iets wat we allerminst bezwaarlijk vinden. Het bier gaat hier per halve liter. Dan weet je zeker dat je geen dorst meer hebt.

De kamer is helemaal in stijl, maar achter de badkamerdeur sta je weer helemaal in de 21e eeuw. Hoewel we aan de straatzijde zitten, is het stil. Niet zo gek met muren van meer dan een halve meter dik. . Na een ontbijt waar niets aan mankeert, zetten we onze reis richting Oostenrijk voort.

Gereisd met partner in mei 2012

Goedkoop en goed

J. Tauladan
7-8-2010

Overnachting met twee kinderen (3 en 6 jaar) terug uit Kroatie. Hotel is naast de snelweg gelegen maar toch rustig. Mooi traditioneel dorp, hotel gelegen aan marktplaats met andere hotels/pensions. Restaurant goedkoop en veel eten voor het geld. We hadden een twee kamer, ruime opzet met halletje ertussen.

Mensen erg vriendelijk en gemoedelijk.

We komen zeker nog eens terug hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Fijn doorreis hotel

h.deberk
24-3-2010

Vlak bij snelweg, lekker eten, prima kamers. Ideaal op doorreis naar Oostenrijk.

Gereisd met partner in maart 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Kipfenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.