Gasthof Tiroler Landgasthaus Besenkammerl

Gasthof Tiroler Landgasthaus Besenkammerl

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag19°1°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tiroler Landgasthaus Besenkammerl voor je op een rij gezet:

5 reviews over Gasthof Tiroler Landgasthaus Besenkammerl in het Nederlands

Prima, maar niets bijzonders

Schoenmakers
2-9-2016

Prima kleinschalig hotel op leuk pleintje. Familiekamer 3 was gigantisch! Dat was vooral voor de kinderen erg leuk.

Ontbijt eenvoudig, maar in orde.

Minpunt: de tegenoverliggende kerk. Ieder kwartier klokgelui, en 's morgens om 6 uur enkele minuten aansluitend....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

tegenvaller

G.Bekkers
27-6-2016

openbare parkeergelegenheid is Zeer beperkt. Chagrijnige exploitant doet geen enkele moeite om je behulpzaam te zijn bij het vinden van een parkeerplaats.

Gereisd met partner in juni 2016

Super leuk hotel op gezellig pleintje

ron kramer
22-7-2015

Wij zijn hier met 5 personen 1 nacht geweest op doorreis naar onze vakantie.

Super grote schone kamer gekregen en heel gezellig op het terras gegeten. smorgens een eenvoudig maar erg lekker ontbijtje gehad.

Voor weinig geld is dit zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Topper!

GL
29-8-2013

Hier geslapen op terugweg van Kroatie. Zeer ruime familliekamers,bestaande uit 2 slaapkamers ,beide met TV,grote badkamer met bad en douche en mooi aangekleed! Supervriendelijke ontvangst en zeer goed gegeten , ook ontbijt was top ! Aanrader als overnachtingshotel of voor enkele dagen ! Typisch dorpje uit Oberbayern in een leuke omgeving !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Zeer ruime familiekamers 4-5 personen. Familiekamer 48 m2, Douche met massagedouchekop, ligbad, fohn, 2-persoons hemelbed en voor kinderen 2 losse bedden. Diner is ook lekker, zelf had ik verse tagliatelle met gorgonzolasaus en tommytomaatjes en erbij heerlijk glas witte wijn. Ontbijt is uitgebreid met zelfs gerookte zalm, champagne, aardbeien etc.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Tiroler Landgasthaus Besenkammerl in Kipfenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Tiroler Landgasthaus Besenkammerl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.