Camping Altmühltal

34 reviews over Camping Altmühltal

• 2019
    7Marente Laman14-08-2019

Prima doorreis camping

Op doorreis naar Kroatië. Prima plek. Stroompalen ver. Ons langste verlengsnoer te kort. Gelukkig hulpvaardige buurman met extra haspel. Sanitair mooi en nieuw. Restaurant vol en toen er plek was, was de keuken dicht (19:45) Op loopafstand lekkere pizzeria. (Alleen contant betalen!) Tegenover camping supermarkt (soort Aldi)

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8I31-07-2019

Prima doorreis camping,sanitair nieuw.Grote velden

Prima voor 1 nachtje. Sanitair netjes/nieuw. In dorpje ervoor prima Gasthof voor lekker eten! Grote plaatsen en mogelijkheid om op grote veld voor op camping te staan. Geen echte speelgelegenheden ontdekt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Wendy30-07-2019

Prima voor een nachtje

Wij waren hier voor 1 nachtje op de terugreis van Kroatië. Prima voor die ene nacht. Het was er zeer rustig voor het hoogseizoen, terwijl de camping toch best mooi is. Sanitair net nieuw dus was prima. Voor kinderen is er niets te doen. Er loopt een riviertje langs de camping, niet om in te zwemmen werd gezegd bij de receptie (maar wij hebben toch even afgekoeld bij 39 graden) Sterke stroming en veel vis/kikkers/ringslangen. Stikt er wel van de vliegen/muggen. Eten was eenvoudig maar goed. Niet veel keus: pizza, friet, schnitzel, curryworst. Je kunt voor de volgende dag broodjes bestellen. Wij hebben het dorpje niet gezien, omdat we weer door moesten. Nogmaals prima voor een nachtje. €48 voor gezin met 3 kids. €6,50 extra als je direct aan het riviertje wil staan.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3Verbakel21-07-2019

nooit meer

Nacht van 20 op 21 juli 2019

Voor een doorreiscamping zijn de prijzen drastisch hoog. € 44,00 voor 1 overnachting aangekoppeld op het doorreis veld. 2 volwassenen 2 kinderen auto + caravan + stroom De douches waren redelijk 21:00 op de camping keuken dicht. Om de hoek zit wel een goede pizzatent met goede pizza's Na te gaan dat je 8km verderop de helft betaald voor hetzelfde met betere douches en beter eten. We hebben moeten uitwijken naar deze camping om dat onze favoriete doorreis camping vol stond.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Bert06-07-2019

Zeker een aanrader.

Wij hebben hier met de camper op de terug reis van uit Oostenrijk een overnacht,vriendelijk ontvangs, mooie ruime plaatsen en uitstekend sanitair (nieuw) zeker de moeite waard ook voor een paar nachten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    5M&R11-08-2018

Prima voor 1 nacht!

Prima camping, groot terrein voor enkele overnachting tijdens doorreis. Op de camping zelf, mooie ruime plaatsen. Receptie vriendelijke ontvangst. Sanitair is verouderd en niet schoon, is echt aan vervanging toe! Grote supermarkt aan de overkant en in het dorpje (10 min. lopen)gezellige eetgelegenheid en een ijs winkeltje. Deze camping zou met wat aandacht een geweldige camping kunnen zijn!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Esther24-06-2018

Goed voor 1 nacht

Prima overnachting camping . Ruime plaatsen , kunt caravan aangekoppeld laten. Sanitair oud en niet erg schoon.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 5HVV26-05-2018

Zooo jammer.....

Zoals HW in de eerste review schrijft met wat meer aandacht zal dit een erg mooie camping kunnen worden. Hebben 1 overnachting gehad in 2017. Bij aankomst vond ik het prettig aandoen, tot we het sanitair en restaurant zagen. Zooo jammer een hele afknapper. Velden plaatsen zijn goed ruime en aangenaam. We gaan hier wel weer onze overnachting houden dit jaar maar wacht liever op een grote bui regen....om ons te wassen;) dan in het sanitair op de camping. Zal zeggen eigenaar pak al je reviews bij elkaar en doe er wat mee.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Rien29-07-2017

Net, maar onvriendelijk

Nette camping, wij kampeerden hier 1 nacht met ons gezin (kinderen van 13, 11 en 8 jaar) tijdens onze fietsvakantie. We sliepen in tenten. Groot tentveld, aan de Altmühl. Sanitair ok. Personeel erg onvriendelijk toen ik opmerking maakte over niet functionerend wifi. Prijs is erg hoog in vergelijking met andere camping die we tijdens onze fietsvakantie bezochten en vergelijkbare service bieden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4HW19-08-2016

achterstallig onderhoud!

Deze camping heeft een mooie ligging. De plekken zijn mooi, maar het sanitair verschrikkelijk!! Hier moet echt iets aan gebeuren! het sanitair is oud (daar hebben wij niet zoveel problemen mee) maar het was ook niet schoon! gewoon vies! voor de prijs die betaald moet worden kun je dit echt niet verkopen! jammer,want dit zou echt een goede camping kunnen zijn.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

1 tip over Camping Altmühltal

• Fons, 22-09-2014

Supermarkt om de hoek maar 's-morgens even doorlopen naar de volgende supermarkt want die heeft broodjes van de echte bakker.

0 vragen over Camping Altmühltal

Camping Altmühltal info