5,1

28 reviews over Camping Altmühltal in het Nederlands

Prima voor 1 nacht!

M&R,
11-8-2018

Prima camping, groot terrein voor enkele overnachting tijdens doorreis. Op de camping zelf, mooie ruime plaatsen. Receptie vriendelijke ontvangst. Sanitair is verouderd en niet schoon, is echt aan vervanging toe!

Grote supermarkt aan de overkant en in het dorpje (10 min. lopen)gezellige eetgelegenheid en een ijs winkeltje.

Deze camping zou met wat aandacht een geweldige camping kunnen zijn!

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed voor 1 nacht

Esther,
24-6-2018

Prima overnachting camping . Ruime plaatsen , kunt caravan aangekoppeld laten. Sanitair oud en niet erg schoon.

Gereisd met partner in juni 2018

Zooo jammer.....

HVV,
26-5-2018

Zoals HW in de eerste review schrijft met wat meer aandacht zal dit een erg mooie camping kunnen worden. Hebben 1 overnachting gehad in 2017. Bij aankomst vond ik het prettig aandoen, tot we het sanitair en restaurant zagen. Zooo jammer een hele afknapper. Velden plaatsen zijn goed ruime en aangenaam.

We gaan hier wel weer onze overnachting houden dit jaar maar wacht liever op een grote bui regen....om ons te wassen;) dan in het sanitair op de camping.

Zal zeggen eigenaar pak al je reviews bij elkaar en doe er wat mee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Net, maar onvriendelijk

Rien,
29-7-2017

Nette camping, wij kampeerden hier 1 nacht met ons gezin (kinderen van 13, 11 en 8 jaar) tijdens onze fietsvakantie. We sliepen in tenten. Groot tentveld, aan de Altmühl. Sanitair ok. Personeel erg onvriendelijk toen ik opmerking maakte over niet functionerend wifi. Prijs is erg hoog in vergelijking met andere camping die we tijdens onze fietsvakantie bezochten en vergelijkbare service bieden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

achterstallig onderhoud!

HW
19-8-2016

Deze camping heeft een mooie ligging. De plekken zijn mooi, maar het sanitair verschrikkelijk!! Hier moet echt iets aan gebeuren! het sanitair is oud (daar hebben wij niet zoveel problemen mee) maar het was ook niet schoon! gewoon vies!

voor de prijs die betaald moet worden kun je dit echt niet verkopen!

jammer,want dit zou echt een goede camping kunnen zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vriendelijke ontvangst

jacqueline42
1-8-2016

Zelden zo vriendelijk ontvangen als op deze camping.

We mochten zelf een plaats uitzoeken. Hele grote plaatsen, ook aan het water maar ook mogelijkheid om aangekoppeld te blijven staan op een veld naast de camping.

Camping ligt ca. 6 km vanaf de snelweg.

Het sanitair is inderdaad verouderd, als men daar iets aan doet dan zou de camping direct hoger in de ranking komen, daar ben ik wel van overtuigd. Hoewel verouderd was het wel schoon toen wij er waren.

Groot voordeel is dat er een supermarkt tegenover de camping zit maar ook het dorpje zelf met een leuk pleintje met eetgelegenheden is op loopafstand. Op ca. 250 m v.a. de camping rechts zit een warme bakker. Ook zit er nabij de camping een zaakje met dönner en een zaakje met pizza's.

In het restaurant van de camping werden we ook vriendelijk ontvangen en de hond kreeg (buiten) spontaan een bakje water.

Voor kinderen was er voldoende ruimte om op veldjes lekker te voetballen of te badmintonnen e.d..

Als je op doorreis bent is dit een lekker stille camping waar je goed kunt slapen.

Gereisd met partner in juli 2016

Ontzettend oud en vies

Baars
17-8-2015

We hebben hier een nachtje gestaan op doorreis. Moesten 39 euro betalen voor 2 volwassenen en een tiener. Wilde eerst op het aangekoppelde veld staan maar dat lag er ook troosteloos bij toch maar op de camping zelf gaan staan. sanitair was ongelofelijk oud en daardoor ook niet meer schoon te krijgen. Douches waren 's morgens koud.wij vonden het aandoen als een Hongaarse camping maar het verschil is in Hongarije betaal je er niet veel voor en hier schandalig hoog voor wat je krijgt.

Veldjes waren prima veel ruimte. 1 voordeel was dat er een grote supermarkt letterlijk aan de overkant van de camping ligt waar je iets te eten kan halen want het restaurant zag er ook niet uit. Is in geen 30 jaar meer iets aan de camping gebeurt. Snel voorbij rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Van voor de Oorlog

De Appeltjes
28-7-2015

Bij aankomst schiet gelijk de tranen in je ogen, zo verwaarloosd en onverzorgde uitstraling.

Het sanitair is , zo verschrikkelijk gedateerd , niet schoon, en stuk. Daarnaast zijn de velden ook niet bijgehouden, en zijn de electra aftappunten niet eens voorzien van Eurostekkers, maar 220v. Dus een verlengsnoertje ( hele lange ) is nodig om bij de enige electra aftappunt te komen op het campeerveld.

Eet gelegenheid op de camping nodigd al helemaal niet uit om deze te bezoeken.

Het enige positieve is het dorpje kipfenberg, met een gezellig centrum.

Conclusie:

Een veel te dure camping (doorreis) voor wat er aangeboden wordt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Veel te duur voor het gebodene

noname
1-6-2015

Dachten voor Acsi tarief van 18 Euro te gaan, overnachting eind mei 2015, Echter, dit werd als hoogseizoen beschouwd en we konden 30 Euro neertellen, , misschien was de camping 5% bezet, maar meer echt niet, internet schreiende duur met 3 Euro per uur en gedateerd sanitair. Er is helemaal niks te beleven op de camping, het enige wat mooi was was de omgeving. Niet weer.

Gereisd met partner in mei 2015

Mooie plek

Fons
22-9-2014

Vriendelijke ontvangst, was vorig jaar anders. Op de camping mooie plekken voor een Acsi-prijs van € 16,- all in. Alleen WiFi moet je betalen maar die doet het alleen als je zelf een WiFi-versterker hebt. (Powerwifi, geweldig apparaat. Kost een paar cent maar je verdient dat dubbel en dwars terug door geen WiFi ellende). Het sanitair is echter in een slechte toestand. Stamt duidelijk ruim uit de vorige eeuw en is hard aan renovatie toe.

Gereisd met partner in september 2014

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altmühltal in Kipfenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altmühltal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.