Gasthof Alter Peter

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
7,1

6 reviews over Gasthof Alter Peter in het Nederlands

Goed hotel voor doorreis.

Wilbert Hendrikx
16-5-2016

Net hotel om te overnachten op doorreis naar Kroatië. Werden netjes ontvangen. Het avond eten was niet zo fantastisch dan wat ik er van verwacht had. Op de site staan leuke foto's van de kook club dus had wel iets meer verwacht.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima !

GL
27-8-2014

Wij zijn hier één nacht verbleven op terugreis vanuit kroatie. Alter peter is een gezellig hotel , wij hadden een ruime familiekamer. Prijs/kwaliteit zitten ze zeker goed ! Vriendelijke uitbaters en personeel , goed en goedkoop avondeten en een presentabel ontbijt !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Vriendelijke mensen, goed avondeten

Anneke
12-9-2011

Het hotel ligt prima centraal in het dorp. De kamers waren gedateerd, maar royaal. De eigenaar zeer vriendelijk, maar als je aan de Stamtisch beland, dan pas maar op!! De alcohol vloeit rijkelijk ;).

Goede prijzen en het avondeten (naast typische vleesgerecht ook mediterrane keuken zoals pizza, pasta's) is voortreffelijk.. Het ontbijt is volledig, maar behoeft nog wat aandachtspunten. Goede uitvalsbasis voor wandel- en fietsroutes. Zeer mooie omgeving, heuvelachtig.

Gereisd met partner in september 2011

doorreis hotel

saskia
22-7-2010

hotel ligt midden in het dorp Kipfenberg. Niet veel te beleven, behalve een ijsje eten bij de plaatselijke ijssalon. Hou er rekening mee dat het hotel, alsmede het appartementengebouw midden in het dorp, naast de RK kerk staat. De klokken van de kerk slaan ieder half uur..........een lichte slaper slaapt dan dus niet (tenzij je eigen huis ook naast een kerk staat)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Typisch Duits Gasthof

Maurits
6-1-2010

Het Gasthof ademt een typisch duitse sfeer. Donker, harde banken en bedompte sfeer. Buiten op het terras smaakt het bier overigens voortreffelijk. De kamer was van een buitengewone eenvoud. Kostte ook niet veel. Geen accomodatie om lang te blijven. Eén nachtje als break voor een lange reis. Overigens, de omgeving van Kipfenberg is erg mooi. Heuvels, riviertjes en leuke dorpjes.

Gereisd met partner in juli 2009

Tussenstop

Maarten
12-1-2009

Goed hotel. Gekozen voor de wintersport in Hinterglemm (AT) als tussenstop overnachting. Hotelkamer is niet bijzonder, maar vodoet. Sfeer is goed(Eigenaar drinkt rustig een schnaps mee) en gastvrij. Ontbijt was niet zo uitgebreid. De aanvoer van thee en koffie duurde wat lang.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Alter Peter in Kipfenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Alter Peter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.