Gasthof Landgasthof Wagner

4 reviews over Gasthof Landgasthof Wagner in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit verhouding

eridder
10-5-2017

Sinds de laatste keer dat wij er waren is het gasthof opgeknapt. Nieuwe vloerbedekking, bedden etc. alles zag er netjes en schoon uit. Wat altijd handig is dat je er prima kunt eten en ook het ontbijt was goed.

goede prijs/kwaliteit verhouding

e ridder
25-9-2016

Goed hotel alhoewel oude gedeelte ook echt gedateerd is maar wel schoon. Prima keuken buiten gezellig terras.

Heel slecht geslapen!

Hein & Ans Russer
18-3-2016

De site liet een ander beeld zien van de kamer dan het in werkelijkheid was. Wel schoon maar zwaar gedateerd en zeer slechte matrassen. Bijna geen oog dicht gedaan. Het diner daarentegen was perfect, maar het ontbijt karig. De mensen waren vriendelijk.

Prima Landgasthof voor een tussenstop

Henk Sweenen
16-10-2012

Ligt in een klein rustig dorpje weg van de snelweg. Prima verblijf en lekker eten en drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Wagner in Kinding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Wagner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landgasthof Wagner scoort een 7.06 uit 10 op basis van 4 reviews.