Pension Biedermann

7,3

5 reviews over Pension Biedermann in het Nederlands

Leuk pension in gemoedelijk Kinding

Michel, 19-9-2014

B&B ligt in dorpje Kinding op zo'n 3 km van de autobahn. Kinding ligt in het Almühltal en heeft twee restaurants met biergarten, waarop het goed toeven is. Hotel heeft niet al te grote kamers met prima bedden. Maakt een zeer nette en mooie indruk. Ontvangst van de eigenaar was erg zakelijk, niet dat je je meteen welkom voelde. Hotel beschikt over prachtige grote tuin met mooie vijvers en een klein zwembadje. Het dorpsplein met twee restaurant waar je goed en goedkoop kan eten liggen op twee minuten lopen. Er is geen ontbijtbuffet, maar wat je krijgt aan tafel is meer dan voldoende, kortom, prima plek voor één of meerdere overnachtingen.

Een nacht overnacht

Piet, 22-8-2014

Overnacht vanuit croatie prima ontvangen komen zeker terug goede kamer zullen het zeker bij anderen aanbevelen

dit nooit meer

de groot, 24-12-2012

we hadden toestemming voor een hond op de kamer echter na afrekenen komt boze eigenaar naar ons toe en bedreigd ons we moeten 20 euro extra betalen er liggen haren op bed en nu moet hij de bedden verschonen, heeft hij helemaal geen tijd voor bulderd hij. Lekker fris hoor, als je de bedden niet verschoond na een 1malige overnachtig+ gasten bedreigen vindt ik ook niet erg netjes. Ga hier nooit meer naar toe.

We hebben een aantal aanbieders voor Biedermann voor je op een rij gezet:

De familie Biedermann heeft een pension verdeeld over 2 gebouwen in beierse stijl.

Goede (familie)kamers met balkon en een prachtige tuin!

Kamer heeft zelfs een keuken voor als je langer dan 1 nacht blijft.

Badkamer wel handdoeken e.d. maar helaas geen shampoo e.d.

Ligt aan de snelweg A9 tussen Nürnberg en München. afslag 58.

In het midden van het (rustige) dorp.

Prima plek om te overnachten na een rit uit Italië of Oostenrijk e.d.

Of om de omgeving een paar dagen te verkennen (Altmühltal).

Dineren kan bij 2 uitbaters nabij het pension.

92 euro incl ontbijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen (10)

We kwamen spontaan langs en er was nog plek!

Is een onthouder voor komende jaren.

Familien Biedermann: Vielen dank unt bist nächsten mahl!

Keurig pension dicht bij de snelweg geen overlast

Peter en Emmy, 1-4-2010

Een keurig net pension met goed ingerichte kamers voorzien van douche en toilet. Ook mogelijkheid tot gebruik als één kamer appartementen.

Ontvangst gereserveerd maar vriendelijk.

Ontbijtbuffet keurig verzorgd.

Naast overnachtingspension, slechts 2 kilometer van de snelweg A9 maar geen overlast, leent het zich ook voor een meerdaags verblijf in het prachtige Altmuhtal.

Tip, als je uit eten wilt Gasthof Krone heeft een uitstekende keuken.

We hebben een aantal aanbieders voor Biedermann voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Biedermann in Kinding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Biedermann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Biedermann scoort een 7.33 uit 10 op basis van 5 reviews.