Gasthof Zur Post

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

3 reviews over Gasthof Zur Post in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Bedden vonden we minder maar voor de rest een goed hotel ontbijt was lekker

Het internet was heel goed.

Top hotel!

Castein
2-3-2010

In hotel Zur Post, 3 kamers met HP gereserveerd voor een gezelschap van 6 volwassenen en 3 kinderen. Dit vanwege de drukke voorjaarsvakantie. Kiefersfelden ligt tegen Kufstein aan, maar is nog net Duitsland.

Het personeel is zeer gastvrij en het eten is heerlijk! De volgende keer komen we weer terug!

Een fijne warme locatie

Davepluim
31-10-2009

Gastvrij onthaal in een echt Beiers Duits/Oostenrijks stijl gebouwd Hotel. Alles is super schoon en heeft heerlijke ruime kamers met alles erop en eraan. Het restaurant heeft een goede keuken en een leuke betaalbare menukaart . Zelfs het ontbijt is super te noemen. Voor lang verblijf of een tussenstop is het een fijne plek om te verblijven. !!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Post in Kiefersfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zur Post scoort een 8.77 uit 10 op basis van 45 reviews.