Gasthof Gästehaus Gutz

Weer vandaag13°-1°
Gasthof Gästehaus Gutz
7,7

3 reviews over Gasthof Gästehaus Gutz in het Nederlands

Goed doorreis hotel voor naar de wintersport!

cvarijswijk
24-3-2013

Eigen parkeerplaats. Ruime en schone (wel gehorige) kamers. Goed ontbijt. Voetbaltafel en pingpong tafel vonden de kinderen erg leuk. Volgend jaar komen we graag terug.

Het Gasthaus ligt aan een rustige straat in het plaatsje. Het entree gaat door de achterdeur. Er is achter het Huis is het gratis parkeren en in de achter tuin gelegenheid om te zonnen incl. een speeltoestel voor kinderen. De ambiance was zoals verwacht, op de begane grond een kleine receptie en ontbijtzaal. In de kelder een Aufenthaltsraum waar men zelf drankjes uit de koelkast kan halen om deze later bij vertrek af te rekenen. De gasten kamers zijn verdeeld over de 1e en 2e verdieping en hebben allen een balkon. Onze kamer was vrij groot ca. 4 x 5 mtr. en goede bedden waarvan alleen het kussen erg slap/dun was. Aankleding; een zitje bestaande uit een tafeltje en twee clubs. De redelijk ruime badkamer was voorzien van een douche wastafel en toilet en we moeten wel concluderen dat de laatste 20 jaar niets is vernieuwd. Het geheel doet zeer oubollig aan. Verder voldoende verlichting en schone vloerbedekking, geen koelkastje, kluisje en airco, warmwater OK, gratis WiFi. Goed ontbijt

Prima verblijf gehad.

littlelion22
1-8-2010

We werden vriendelijk ontvangen en konden op het eigen terrein parkeren. De kamer was een stuk groter dan wij hadden verwacht en was voorzien van een zithoekje. Het bed was comfortabel. Deze kamer was ook zeker geschikt voor een langer verblijf (wij waren hier één nacht). Het hotel heeft een grote gezamelijke tuin, voorzien van tuinstoelen en een speeltoestel voor kinderen. Drankjes konden zelf gepakt worden in de 'recreatie'ruimte beneden. Het ontbijt was compleet en goed. Een erg prettig verblijf in een sfeervolle omgeving. Wat ons betreft een aanrader.

Nadeel: eetgelegenheden in de omgeving, wij konden alleen een Italiaan ontdekken waar we overigens met plezier gegeten hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Gutz in Kiefersfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Gutz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.