Reviews over Kiefersfelden

Bedden vonden we minder maar voor de rest een goed hotel

16-8-2017

Bedden vonden we minder maar voor de rest een goed hotel ontbijt was lekker

Het internet was heel goed.

Goed doorreis hotel voor naar de wintersport!

cvarijswijk,
    24-3-2013

Eigen parkeerplaats. Ruime en schone (wel gehorige) kamers. Goed ontbijt. Voetbaltafel en pingpong tafel vonden de kinderen erg leuk. Volgend jaar komen we graag terug.

Leuk doorreis hotel

arjan_b,
    3-8-2012

Prima accomodatie voor doorreis. 1 nacht overnacht ivm doorreis naar skibestemming. Vriendelijke mensen, prima mexicaans eten en kanppe kamer die geheel horig zijn. Je hoort alles. Dus als je niet goed kan slapen is het geen aanrader anders voor het geld een prima hotel.

goed pension voor doorreis

de_vries768,
    18-3-2011

Goede "doorreis" acc. zeer gast vrij. Bleven voor osn op omdat we na 01:00 uur aankwamen

Eenvoudig, maar gezellig pension

Ewald,
    2-3-2011

Eenvoudig en schoon pension met nette kamers, inclusief badkamer. Een oud gebouw met veel krakend hout, maar dit alles tegen een erg vriendelijke prijs.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en flexibel, zijn altijd bereid nog wat eten te maken wat best redelijk smaakt.

Prima overnachtingspensionnetje onderweg naar zuidelijker Europa.