Hotel Sonnenhang

5 reviews over Hotel Sonnenhang in het Nederlands

Voor herhaling!!!

Susanne van Fulpen
6-8-2016

Schone nette kamer, restaurant netjes en lekker gegeten, ontbijt is eenvoudig maar goed, personeel is vriendelijk. Kortom prima verblijf voor doorreis.

Erg gastvrij hotel

Familie Blokker
29-6-2016

Het was een goed hotel . We werden vriendelijk ontvangen. We hadden een erg ruime Kramer. Het ontbijt was uitgebreid en ook bij het ontbijt weer erg vriendelijk geholpen. Wij zouden dit hotel zeker aanraden. Ze zijn oprecht geinteresseerd in hun gasten. Kempten is ook erg leuk om te bezoeken.We zouden hier zeker weer even keer naartoe gaan als we in de buurt zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Grandioos goed hotel

Theo van Otterlo
11-6-2016

Mooie grote kamer. Super schoon

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Ongewone locatie.

Anton
27-8-2015

Hotel Sonnenhang ligt in een wijk in Kempten, waar je absoluut geen hotel verwacht. Wellicht daardoor is hotel ook niet makkelijk te vinden. Ruime, gratis parkeergelegenheid. Degelijk en schoon hotel. Hotel ligt op een heuvel en terras en veel kamers hebben daardoor een mooi uitzicht. Wij hadden voor één overnachting een (ruime) kopkamer, maar daardoor geen balkon en geen mooi uitzicht. Wij hadden mooi weer en heerlijk op terras gedineerd. Aanrader ! Alleen wijd best duur, één glas € 5,20, hadden we niet verwacht. Ofschoon wij voor 2 personen hadden gereserveerd, was kamer opgemaakt voor één persoon. Klein dekbed, een handdoek etc. Foutje. Zeer uitgebreid en voortreffelijk ontbijt. Kortom, fijn overnachtingshotel naar- of van een zuidelijke vakantiebestemming.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SCHOON!!

P.Brouwer
8-9-2013

Sonnenhang is een keurig hotel waar het goed toeven is. Nadeel is de ruhetag.( woensdag en donderdag) We moesten onze kamer zelf vinden( stond op een lijst bij de ingang) en restaurant was gesloten. Kamer was heel schoon en bedden waren iets aan de harde kant. Centrum is 10 min met de auto waar je goed kan eten.

Gereisd Met partner in Wed Sep 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingLogies-ontbijt

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling, Minigolf
  • WintersportSki tours, Skiën

• AdresMariaberger Str. 78-80 87439(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhang in Kempten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.