Hotel Landgasthof Zum Kirchenwirt

9.3Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Kellberg

9.3Fenomenaal

• Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Zum Kirchenwirt voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Landgasthof Zum Kirchenwirt

• 9JannyW20-08-2012

Landelijk gelegen hotel met ruime kamers.

Het is een goed hotel met ruime kamers met donzen dekbedden en een heerlijk ontbijt. Niet ver van de snelweg dus prima als je op doorreis bent naar Hongarije of Slovenië. Wel vonden wij het jammer dat de jacuzzi op het dakterras waarmee ze reclame maken op hun site er niet meer is.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10Verheyen -Van Loon03-12-2008

Bijv. "Voor herhaling vatbaar .beslist doen!

Fam Verheyen Turnhout, Wij hebben reeds 2x vanuit Zum Kirchenwirt onze Fietstocht gestart naar Wenen en Bratislava. Wij kijken reeds uit naar onze volgende fietstocht die we vanuit Ulm willen starten naar Passau. Natuurlijk willen wij heel graag bij ons eindpunt weer overnachten in dit Landgasthof Kirchenwirt.Zeer vriendelijke en gastvrije mensen goed verzorgde kamers en superlekker eten. Graag had ik er aan toegevoegd bent U er 1x geweest, reserveert U na twee jaar via email terug,de Gastvrouw en Gastheer weten nog precies wie U bent.

Gereisd met partner in december 2008

• 9Henri29-08-2008

Zeldzaam goed!

Wij hebben hier overnacht onderweg naar Hongarije met onze kids van 12, 10 en 1 jaar. Geweldig hotel!! Het hotel is spiksplinternieuw en de kamers zijn ruim en schoon. Het ligt in een prachtige omgeving vlakbij passau (ong 10 km van de A3). In het hotel zaten vnl wat fietsers die langs de Donau trokken en wat doorreizers zoals wij.

Het eten was prima. Het ontbijt eenvoudig maar goed. De kinderen konden lekker in de biergarten/speeltuin terecht en in de jakoezi op het dak (lekker na zo'n autorit). Overnachten, diner, twee rondjes en ontbijt voor nog geen 120 euro, dat vind je nog weinig.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9E.I.M. de Waart26-07-2007

Wij zijn hier geweest in juni inkl het Paket Ortsspitze. halfpension / Passau-Card . Mooie kamer met balkon , gezellig en culinare maaltijden in de tuin/binnen . Men heeft een familiare instelling en vraagt naar wensen voor het avondgerecht !! Er is een Sauna ,fitnessroom en een whirlpool op het dakterras. Er komen fietsers/motorrijders voor een tocht langs de Donau naar Wenen. We gaan graag terug want dit tref je niet vaak meer. Passau is een gezellige stad een bezichtig waard zoals de dom met het grootste pijpenorgel ter wereld moet je niet over slaan. Uit Kelberg “op de berg” zo’n ca 7 km tot het centrum kun je de stad van boven bekijken het is prachtig je kunt zeer goed fietsen in de omgeving en rondvaart maken met je Passau card op de boot.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Hotel Landgasthof Zum Kirchenwirt