8,1

7 reviews over Camping Karlstadt in het Nederlands

Mooi gelegen camping

Samantha
31-8-2017

Direct naast een groot zwembad gelegen, waar je als campinggast gratis gebruik van mag maken. Op loopafstand gelegen van Karlstadt, waar vele restaurantjes, ijssalons en winkeltjes liggen.

We zijn er maar 1 nacht geweest op de terugreis van Oostenrijk, om familie in Karlstadt te bezoeken. Er ligt een redelijk nieuw sanitair gebouw, maar dit is niet zo luxe als wat we gewend zijn in Oostenrijk, waar je grote badkamers met wasbak en toilet erin hebt.. Hier was het was een grote container waarin o.a. douchehokjes met gordijntjes zaten. Je moest de toegangsdeur van de douches dus dicht maken/houden om te voorkomen dat iedereen die langs wandelde naar binnen keek en je in je blootje zag staan. Ben niet preuts aangelegd, maar ik heb me toch maar, heel onhandig, in het douchehokje uitgekleed en afgedroogd, met een stoel voor het douchehokje waar ik dan de kleren over had liggen. Mijn man had hetzelfde "probleem", toen hij uit de douche wilde stappen en zag dat een man zijn dochtertje had meegenomen. Tja....als het nou een jongetje was geweest, had hij dat niet zo erg gevonden, maar ja....een meisje...daar wilde hij zich toch ook niet bloot voor afdrogen. En douches met gordijntjes zijn toch ook niet meer echt van deze tijd. Maar, alles was wel schoon. Eigenaar was ook ontzettend vriendelijk en had mijn man een biertje aangeboden toen hij met hem stond te kletsen en wat lang op ons dames moest wachten. Camping super goedkoop vergeleken met de campings in Oostenrijk. Goedkoop restaurant tegenover de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super camping!

Marloes Buwalda
16-8-2016

Nog niet ontdekt bij de Nederlanders. Veel vaste mensen, die allemaal vriendelijk zijn. Het zwembad is echt een aanrader en doet de camping veel goeds. Onze twee kinderen hebben zich er uren vermaakt. Ook de ruïne is een leuk tochtje om naar toe te lopen. Stadje is klein maar gezellig. Sanitair met asbakken op de wc. Maar zo schoon zie je het sanitair maar zelden. Wij komen terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke camping (ook voor de 3e keer)

JO en rl
6-8-2014

Na een erg leuke rond reis nog even bijkomen bij Guido. Wat is het zwembad mooi geworden. Wij zijn nu al nieuwsgierig naar het nieuwe santair (is nu wel ouder maar altijd netjes) Wij hadden niet gereserveerd, net als de twee keer hiervoor, maar toch is er een mooi plekje voor ons. Ook het dorp is lekker dicht bij. Was jammer dat we toch echt weg moesten.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima voor een nachtje

Hilhes
23-8-2012

Zeer volle en rommelige camping. Pal aan de Main en zeer vriendelijke bereidwillige eigenaar. Jammer dat er voor ons, groep van 11 personen, geen plekje vrijgehouden was, terwijl we wel hadden gereserveerd. Sanitair heeft zijn beste tijd gehad, maar is wel schoon. Leuk stadje!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Geen aanrader

Heijnen
26-7-2012

Wij stonden hier 1 nacht op doorreis, dus we hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Maar wat een troosteloze camping, iedereen hutje mutje naast en tegenover elkaar. Sanitair zwaar gedateerd, zo'n bruine tegeltjes kom je bij je oma zelfs niet meer tegen, maar redelijk schoon. We troffen daar wel een hele vriendelijke eigenaar die alle moeite deed om ons mee te loodsen naar het allerlaatste vrije plekje op zijn camping en meehielp de caravan op de plaats zetten. Als je een grote caravan hebt is het bijna niet te doen. Als je 'm aangekoppeld wil draaien, sta je met de neus van de auto in de voortent vd overburen. Het zwembad scheen de topper vd camping te zijn. Je zal er maar 3 weken geboekt hebben.... Zoals gezegd geen aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

super camping, gelegen aan de Main

Odette
6-8-2011

Enorm gezellige camping aan de Main met geweldig personeel, super keuken, leuke zwembaden.

Leuk iedere morgen wakker worden met grote vrachtschepen door je achtertuin. Geweldig behulpzaam personeel, we hadden hier voor een paar dagen, onverwacht aangekomen toch een geweldig plekje.

Guido, we komen echt nog een keertje terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

2008

goedkope fijne camping

Kuijpers
13-7-2008

behulpzaam aardig personeel. maar 5 euro p.p.n. dat is inclusief stroom en zwembad en water. Super mooi groot verwarmt buiten zwembad. 50 meter bad en nog een extra bad. 's ochtends verse broodjes, en kleine keuken waar oa. pizza en friet worden verkocht. ligt aan een mooie rivier en vijf minuutjes lopen naar het dorpscentrum.

Gereisd Met partner in juli 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Karlstadt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karlstadt in Karlstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karlstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.