Hotel Kramerwirt (+ Gasthof)

Hotel Kramerwirt (+ Gasthof)

8.8Fantastisch

Duitsland, Beieren, Irschenberg

8.8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kramerwirt (+ Gasthof) voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Kramerwirt (+ Gasthof)

• 2018
    9Fischer13-01-2018

Uitstekend doorreisadres voor een overnachting

Het is een echt doorreisadres dat direct aan de snelweg gelegen is. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Met oudere kinderen

• 2017
    9Olaf Hoogeveen28-08-2017

Perfect voor 1 (of meerdere) overnachting

We hebben hier een ideale overnachtingsplek aan gehad tijdens onze reis. Kamer voldeed in alle op zichten en sanitair was schoon. Ook het avond eten was erg goed en het ontbijt was perfect.

• Oude reviews

9Erwin09-08-2016

Fijne overnachtingsplek

6 jaar geleden al eens gebruik gemaakt van de Gasthof, was toen prima bevallen en nu weer. Dicht bij de snelweg, dus je bent er zo. Prijs is redelijk, 2 volwassenen + 3 kinderen € 150. Eten is heerlijk Duits, vlees uit eigen slagerij. Familie kamer was heerlijk ruim. Mocht het zo uitkomen, doe ik graag weer Kramerwirt aan.

• 7Arno Jochems04-08-2015

Prima voor een overnachting.

Avondeten, notabene streekgerechten,(drie verschillende gerechten, vier personen) door niemand lekker bevonden, zeer slecht klaargemaakt. Zeer nette kamer, zeer mooie badkamer, netjes en schoon , goede bedden,top! Ochtends, snelweg al vroeg te horen, vanwege de warmte ramen niet gesloten. Ontbijt vanaf 6 uur, prima, goed verzorgd, uitgebreid. Met al een prima overnachting gehad!

• 8Anita20-07-2015

Prima, alleen niet bij heel warm weer

Wij hebben hier 1 nacht geslapen ivm terugreis vanuit Kroatië. Vriendelijk ontvangst. We hadden een vierpersoonskamer op de bovenste verdieping. Was schoon en compleet. Buiten wat speelgelegenheid en een grasveld om te voetballen. Wifi slecht. In het restaurant gegeten, was prima. Alleen het slapen viel tegen; omdat het warm was moesten we de ramen open zetten maar dan heb je wel veel geluidsoverlast van het langsrijdende verkeer en de mensen die langslopen. Nu hadden wij ook de pech dat er een feestje in de buurt was. Na een onrustige nacht konden wij al vanaf 6 uur ontbijten, dat is wel erg fijn. Dus heerlijk ontbeten en weer verder gegaan.

• 10brenda_1017-07-2015

BEIERSE VRIENDELIJKHEID

Komen hier al vele jaren...bij de 1e overnachting zeggen wij al...lekker morgen naar Irschenberg....ruim-schoon- en goed van eten -drinken en de Beierse gezelligheid! Zijn weer thuis...maar het gemis blijft....hopen nog vele jaren hiervan te mogen genieten....

• 9Martijn Geerdink05-03-2015

Zeer goed overnachtingshotel

Het betreft hier een zeer goed overnachtingshotel vlakbij snelweg zonder er last van te hebben met goed eten.

• 10john en marielle03-10-2014

wat een geweldig hotel!

op weg naar huis kwamen we onverwacht bij dit hotel aan,wat een super aardige mensen daar! we hebben nog nooit zo"n goede bedden mee gemaakt op de kamer en wat is alles schoon! de badkamer is ook zo mooi met een hele grote douche cabine met twee grote sproeiers zodat er twee mensen tegelijk kunnen douchen{toch handig met twee kinderen bij je} we hebben er gegeten waar ook helemaal niks mis mee was en de volgende ochtend goed kunnen ontbijten. de prijs is niet te geloven,wat een verschil met nederland. voor de kinderen was er ook gelegenheid om te spelen o.a trampoline.

• 8Chrisje08-08-2014

Een prima overnachtingshotel

Dit hotel hebben wij beoordeeld als overnachtingshotel, op weg naar Karinthie (Oostenrijk). Wij zouden hier niet langdurig verblijven. Voor een enkele overnachting is dit hotel prima. Het is schoon, wat voor ons vereiste nummer 1 was. Daarnaast is er een kleinschalige speeltuin (lekker voor onze dochter na een lange autorit) en het ontbijt is uitgebreid. Wij zouden dit hotel aanbevelen voor een overnachting.

• 9J. Wijckelsma09-06-2014

Prima overnachtings hotel

Zeer net hotel, met vriendelijk personeel. Wij hebben hier overnacht, op onze doorreis naar Italie. Heerlijk gegeten s 'avonds, tegen een redelijke prijs, en s `morgens een uitgebreid ontbijt. Alles bij elkaar een aanrader.

3 tips over Hotel Kramerwirt (+ Gasthof)

• Henk, 07-06-2014

Even bij de Ferrari garage kijken (voor het hotel rechtsaf) +/- 2 km, bij slagboom rechtsaf, op een klein industrie terrein.

• Stef , 05-08-2012

De barbecue (die in de zomer om de twee weken op maandag plaatsvindt) is een echte aanrader --> eten à volonté voor € 12,50 p.p.

• brenda_10, 17-07-2015

Er is sowieso veel te zien...bij een langer verblijf, Munchen Innsbruck Zillertal.etc Zo ook de Ned.Bus Mij weten Kramerwirt te vinden, dit zegt toch genoeg?!!

1 vraag over Hotel Kramerwirt (+ Gasthof)

• Decuypere An, 13-03-2010

garage?

Bij de hotel info heb ik gelezen dat er een parkeergarage is. Is dat dan werkelijk een garage dat je auto(en campingcar) binnenstaat of is dat gewoon een parking langs het hotel buiten? We zouden daar graag slapen op doorreis naar kroatie, maar we zien het niet echt zitten op onze vouwwagen zomaar buiten te laten staan?

met vriendelijke groeten, An

brenda_10, 09-05-2012

Hotel Kramerwirt, is zonder meer een goede tussenstop!wij komen hier al jaren als wij richting italie gaan! even bij aankomst op terras en als het weer zonnig is, eten wij ook heerlijk buiten! de garage is bij en onder htl gelegen! dus niet overin zitten.maar ondanks ons type auto, staat deze gewoon voor het htl.het is geen nederland!! a.d.overkant is een ferrari-dealer en ook andere duurdere merken en deze staan gewoon buiten! Dus? neem aan dat jullie met kinderen op vak.gaan,wij reden vorig jaar nml een lange file in en zijn bij mespelbrunn van de autobahn gegaan(eff.tom aanzetten)v.a.utr.460km.htl Waldhaus fantastisch/diner-uitgebreid ontbijt en andere dag, weer uitgerust verder!richting kramerwirt, want ook toen weer file! wens jullie veel succes en goede reis!!

Kees, 07-05-2012

Bij het hotel is ook een ondergrondse parkeergarage en dat is dus naast de parking op eigen terrein

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinTuin