Irschenberg

We hebben een aantal aanbieders voor Irschenberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Irschenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Irschenberg

Rustig dorp in een mooie omgeving

Henk
    7-6-2014

Irschenberg is een ideale omgeving om als overnachtings plek onderweg naar verdere zuidelijke oorden in te plannen. De ligging direct aan de A8, en de gemoedelijke sfeer, zorgen voor een heerlijke nachtrust, zodat je de volgende ochtend weer fris verder kunt rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldig voor doorreis Italie/Kroatie

Familie
    4-8-2008

Wij hebben overnacht in hotel Auerschmiede. Keurig hotel. We hadden een 5 persoonskamer (twee volwassenen en drie kinderen). Prijs 88 euro incl. ontbijt. Het hotel ligt dicht bij de snelweg en is gemakkelijk met de Tom Tom te vinden. Vriendelijk personeel. Kortom: ideaal voor een doorreis naar Italie en Kroatie.

Gereisd Familie in augustus 2008

Irschenberg zelf is een eenvoudig dorpje in het mooie bij

Kees de Heer
    19-2-2007

Irschenberg zelf is een eenvoudig dorpje in het mooie Beiersche land, horende bij het Kreis Miesbach. in de omgeving is wel een prachtige natuur en München en Salzburg zijn dichtbij... Voor doorreis naar het zuiden (Italië, Slowenië en Kroatië) ligt het ideaal.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Irschenberg scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews