Weer vandaag4°-4°
6,5

27 reviews over Camping Dreiflüsse in het Nederlands

Overnachting gehad op weg naar Slovenie. Aankomst bij de receptie was prima. Voldoende plek om de dag erna weer snel te vertrekken. Ik dacht rond 19:30uur nog even te gaan zwemmen met de kinderen na een lange rijdag. Prima plonsbadje in een glazen kas. Echter na zo’n 15 minuten werd er door een luidspreker gezegd dat het zwembad ging sluiten. (Er hing een camera en megafoon) Ik dacht nog een keer heen en weer te zwemmen en toen werd ik op een ontzettend grove manier het zwembad uitgeschreeuwd. We moesten voor 1 nacht €64 afrekenen met 2 volwassenen en 4 kinderen tot 12 jaar!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Niet snel weer

Fam Jensen,
22-7-2018

Beetje verpauperde camping ranzige man aan de bali met 53 euro voor 1 nacht met 4 personen veel te duur!!! Restaurant was prima trouwens

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goed voor doorreis

Claudia,
9-7-2018

Onfrisse man achter de balie, zijn kunstgebit viel er bijna ieder keer uit zonder te praten dus een soort tik van hem. Prijs van de camping is aan de dure kant. Verouderd sanitair maar wel brandschoon, heerlijke douches met mooie nieuwe douchekoppen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Als doorgangscamping prima.

Frank,
30-6-2018

Vriendelijk ontvangst. Ongedwongen sfeer. Prijs aan de dure kant. Camping sober.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima in nabijheid van Passau

Katoon,
17-6-2018

Kleine camping, oud sanitair, echter wel schoon.

Fietsroute naar Passau langs industriegebied, daardoor niet zo aantrekkelijk.( nog 12km)

Fietsroute ri vilshofen voor ons wel de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2018

Goed maar hoge prijs niet waard.

Annemarie en Hans,
14-9-2017

Goede camping. Het sanitair is prima maar het is te weinig. De camping is duur, in het restaurant kun je echter goed eten voor een schappelijke prijs.

En op welke camping vindt je een Lourdes grot!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima camping

Granpadre,
6-8-2017

Aardige en vrolijke camping baas. Net en schoon sanitair. Prima uitvluchtsplasts voor Passau

Gereisd met partner in augustus 2017

Altijd vochtige grond door hoge beplanting, voor stroom betaald, maar slaat telkens uit, toiletten en douches uit de jaren 70, geen wc-bril, zou wifi aanwezig zijn, maar geen verbinding, 's morgen een vers broodje, nou vergeet het maar, het was niet vers. Op internet staan incorrecte prijzen, zodat je teveel betaald.

Gereisd met partner in juli 2016

Vreselijk

Joske
31-7-2016

Agressieve campingbaas, geen warm water, wifi werkte niet, vuil aandoend en vreselijk ouderwets sanitair zonder wc-bril. Veel te duur! Blijf daar maar beter weg.

Gereisd met partner in juli 2016

Voldoet als je Passau wilt bezoeken

Heidi
19-5-2016

Een rommelige camping in een mooie omgeving. De bushalte is maar 200 meter van de camping, dus ideaal om Passau (een mooie stad!) te bezoeken. Het sanitair is redelijk, in de omgeving van de receptie is er gratis wifi. Je zit dan wel buiten, wat begin april behoorlijk koud kan zijn. Stroom is 16A.

Gereisd met partner in april 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dreiflüsse in Irring, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dreiflüsse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.