Camping Dreiflüsse

• Sauna
Meer camping info

32 reviews over Camping Dreiflüsse

• 8Baflo Bill24-07-2020

Prima voor 1/2 nachten, schoon , prima eten!

De oude eigenaar heeft een beetje bijzondere humor. Nette ruime plaatsen, sanitair kraakhelder, zwembad, must see de kapel die de eigenaar zelf heeft gebouwd. Mooie fietstocht naar Passau. Zeer de moeite waard.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    1A Huygen07-10-2019

Zeer ........ zeer onbeschofte eigenaar ..........

Een zeer onvriendelijke en onbeschofte eigenaar , ik vroeg aan de balie of hij nog plek had en wat de prijs was voor twee volwassenen en een hond. Hij zei " ach mein gott auch noch ein hond fur eine nacht 38 euro " Het enige wat ik zei was 38 euro? Waarop hij zei " jah when es dir nicht gefallt zuch dir doch was anderes? Guck mal wie du daarbei stehst ......." Heb hem een keer aangekeken ..... en heb me omgedraaid en heb gezegt ok :-) en ben weer weggegaan ..... ik was ervan onder de indruk , zo onbehouden en onbeschoft ..... Niet lang daarna hebben we een fantastische plek gevonden bij een haven aan de dounau 18 euro voor een nacht alle voorzieningen aanwezig en een uiterst vriendelijke haven meester. Ik snap totaal niet dat er mensen zijn die deze camping een 8 geven ........... van mij mag deze camping gelijk op de fles gaan wat een onbeschofte hork van een kerel zeg.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Brenda27-08-2019

Goede schone camping!

Gemoedelijke camping vlak bij de grote weg dus ideaal voor tussenstop overnachting.

De meneer was erg vriendelijk en de dames van de bediening ook! De kids kregen bij inchecken meteen een lolly. Eten was simpel en betaalbaar. Zwembad was al gesloten.

Rustige iets wat verouderde camping in groene omgeving. Douches waren super fijn en schoon. Sochtends verse broodjes en appeltaart!

Leuke tussencamping dus!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1Jeroen10-08-2019

Nooit weer.

Op het eerste gezicht bij aankomst leek het wel okay . Omdat het laat was en regende hebben we bij de receptie een overnachting in een soort hut geboekt en niet de vouwwagen opgezet. Zonder vooraf te gaan kijken. Beetje dom, achteraf. Eigenaar zei dat het een paleis was. Snel nog even gegeten in het restaurant. Eten was ver onder de maat, maar ja kan gebeuren. Vooral de slechte/ ongeïnteresseerde bediening viel op. Na het eten naar de hut. Daar aangekomen bleek het een dump te zijn. Muf, vies, zeer onaangenaam. Tweepersoons bed viel bij erop zitten helemaal uit elkaar en wc-water gutste bij doortrekken recht de kamer in. Kast viel ook uit elkaar. Voordeur bleek niet op slot te kunnen. Geen gordijnen, vieze kakkerlakken etc etc. Eigenaar of enig ander persoon van de camping bleek volledig spoorloos te zijn waardoor omboeken ook niet meer kon. Totaal geen toezicht op wie er komt of gaat. Wat een plek. Gewoon vreselijk. Wegwezen.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Marianne01-08-2019

Camping voor kort verblijf.

Gedateerde camping, super schoon sanitair. Apart betalen voor zwembad in kas. 10 km fietsen naar Passau over fietspad langs rivier. Goede camping voor bezoek Passau of 1 overnachting.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    6Marleen20-08-2018

Doorreis , belachelijke prijs, zeer onvriendelijk

Overnachting gehad op weg naar Slovenie. Aankomst bij de receptie was prima. Voldoende plek om de dag erna weer snel te vertrekken. Ik dacht rond 19:30uur nog even te gaan zwemmen met de kinderen na een lange rijdag. Prima plonsbadje in een glazen kas. Echter na zo’n 15 minuten werd er door een luidspreker gezegd dat het zwembad ging sluiten. (Er hing een camera en megafoon) Ik dacht nog een keer heen en weer te zwemmen en toen werd ik op een ontzettend grove manier het zwembad uitgeschreeuwd. We moesten voor 1 nacht €64 afrekenen met 2 volwassenen en 4 kinderen tot 12 jaar!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Fam Jensen22-07-2018

Niet snel weer

Beetje verpauperde camping ranzige man aan de bali met 53 euro voor 1 nacht met 4 personen veel te duur!!! Restaurant was prima trouwens

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Claudia09-07-2018

Goed voor doorreis

Onfrisse man achter de balie, zijn kunstgebit viel er bijna ieder keer uit zonder te praten dus een soort tik van hem. Prijs van de camping is aan de dure kant. Verouderd sanitair maar wel brandschoon, heerlijke douches met mooie nieuwe douchekoppen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6Frank30-06-2018

Als doorgangscamping prima.

Vriendelijk ontvangst. Ongedwongen sfeer. Prijs aan de dure kant. Camping sober.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Katoon17-06-2018

Prima in nabijheid van Passau

Kleine camping, oud sanitair, echter wel schoon. Fietsroute naar Passau langs industriegebied, daardoor niet zo aantrekkelijk.( nog 12km) Fietsroute ri vilshofen voor ons wel de moeite waard.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018