Gasthof Pension Vroni

Gasthof Pension Vroni

Gasthof

1 review over Gasthof Pension Vroni in het Nederlands

Superklantvriendelijke mensen, goede accommodatie!

Trees
    17-2-2019

Fantastisch verblijf. Goede kamers, keurig schoon en netjes. Maar het allerbelangrijkste is de gastvrijheid, de vriendelijkheid, het meedenken van de familie Slapnik en het personeel. Op mijn verjaardag kwam mevrouw met een glaasje champagne bij het ontbijt. Bij aankomst hadden we behoorlijk wat vertraging, toch werden we door de eigenaar persoonlijk opgewacht toen we midden in de nacht eindelijk aankwamen. Hij had de sleutels bijvoorbeeld ook ergens kunnen ophangen. Verder goed ontbijt, heerlijk eten iedere avond. Ook al was ons doel het WK schaatsen, we hebben de dagen eraan voorafgaand heerlijk kunnen genieten van de omgeving. Met de gratis pas die je krijgt kun je ook nog met de bus op verschillende plaatsen komen. Een heerlijk oord.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

Nog geen informatie beschikbaar over Gasthof Pension Vroni

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Pension Vroni in Inzell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Pension Vroni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.