Camping Lindlbauer Inzell

Tonen op kaart

12 reviews over Camping Lindlbauer Inzell

• 2019
    10P02-10-2019

3 jaar geleden hebben we hier 2 weken verbleven en deze camping/omgeving heeft toen ons hart gestolen. Dit jaar hebben we ze als overnachtingscamping genomen en we voelde ons hier terug onmiddellijk thuis. Wij nemen de panoramaplaatsen. Wel wat duurder dan de standaardplaatsen maar ze zijn de prijs dubbel en dik waard. Je krijgt ook een pasje waar je gratis of tegen verminderd tarief uitstappen kan doen zoals toegang gemeentelijk zwembad, kabelbanen, openbaar vervoer. Als je hiervan gebruik maakt is dit zelfs een goedkope camping! En dan is er nog het toiletgebouw...ongezien mooi en proper. Elke douche is een badkamer op zich en sommige hebben zelfs regendouches. Wij hebben al op verschillende campings gestaan maar dit is toch een echt toppertje!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Remek12-07-2019

Voor ons niet weer

Op de goedkopere plaatsen sta je op rotsgrond en zelfs rotsharingen krijg je er slecht in en gebogen er weer uit. Zelfs de haring van de stormband ging middendoor. Ook worden er woningen gebouwd direct aan de rand van de camping waardoor het uitzicht naar het wesaten geheel wordt belemmerd.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Miriam Rybier18-06-2019

We komen hier zeker rerug

Superfijne en rustige camping, ook voor doorreis geschikt. We zijn hier een nacht gebleven om daarna door te reizen naar Slovenie. Ze hebben een zeer fijn sanitairgebouw, met daarbij een uitstekende voorziening voor mindervaliden. (sleutel bij receptie vragen). Broodjes, eieren en. Zelfgemaakte jam smorgens te koop. I. De nabijheid voldoende restaurants Het is dat de weersverwachting slecht bleef, anders waren we hier zeker langer gebleven

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Benni Drenth06-06-2019

Supercamping!

Hier kan je blindelings heen gaan. Je kan kiezen, op de camping of op een camper plek voor de camping. Voor 1 nacht ideaal, hoef je de caravan niet los te koppelen.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

10Ron02-09-2017

Geweldige camping

Hebben hier een paar dagen gestaan op de terugweg van Kroatie, prima camping met geweldig sanitair. Geweldige omgeving en erg mooi sanitair. Op loopafstand van Inzell. Erg mooi is dat je de Inzell Card erbij krijgt, hiermee kun je gratis gebruik maken van diverse kabelbanen, musea etc. De camping was zijn prijs meer dan waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Albertina06-07-2017

Mooie camping voor een paar dagen (of op doorreis)

Ligging mooi ruimtelijk, ACSI plaatsen op het "benedenveld" maar best wel ruime plaatsen.Prachtig luxe sanitair. Dat de camping tussen 12.00 uur en 15.00 uur gesloten is, is echt niet meer van deze tijd. 3 uur is veel te lang. Wil je een pauze doe dan b.v. van 12.30 uur tot 13.30 uur. Dat is veel klantvriendelijker.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Bre28-06-2017

Tegenvallend

Kale camping met idd goed sanitair maar verder niets. Tussen 12.00 uur en 15.00 uur is de receptie gesloten! ACSI plaatsen alleen op een klein stuk onderaan de camping en niet groot zoals wordt gesuggereerd in de ACSI gids. De andere plaatsen waren tijdens de ACSI periode lang niet bezet . Deze plaatsen kosten 34 euro. Bij het afrekenen blijkt dat de electriciteitsmeter nog wordt opgenomen en dat dan nog extra moet worden betaald. Geen zwembad, winkel, restaurant. Wij vonden het een zeer grote tegenvaller! Duur en onvriendelijk. 3 uur dicht tussen de middag is toch niet echt klantvriendelijk!

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9LindaDeHerdt25-09-2016

Wij zijn al verschillende keren op deze camping geweest met onze camper en onze 2 honden. Het is een ideale doorreiscamping, maar vermits het er zo goed is (superdeluxe proper sanitair, goede ligging t.o.v. het centrum met z'n vele restaurants en voor wandelingen in de natuur), zijn we dit jaar 5 nachten gebleven en in het terug naar huis rijden nog eens 2 nachten. De eigenaars én hun medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk. Je kan er lekkere verse broodjes bestellen voor 's morgens en ze verkopen verse eieren, melk en lekkere zelfgemaakte confituren. Je krijgt bij aankomst een Inzell-card, waarmee je vele activiteiten gratis of met korting kan doen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 9j_steinebach18-08-2016

Geweldige mooi camping en ligging

Geweldig ontvangst, ondanks dat het vol was mochten we met onze boot/auto/tent op de dagplaats staan, voor ons gevoel de beste plaats. Sanitair is om over te dromen. De ligging is geweldig qua uitzicht en uitgangspunt voor naar een restaurant of bakker of om te wandelen. Wij komen terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9jeroenenmarsha17-08-2014

Mooie gastvriendelijke camping

Mooie rustige camping. Super net sanitair. Gratis inzellkaart. Camping is ook ZEER geschikt als doorreiscamping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

0 tips over Camping Lindlbauer Inzell

1 vraag over Camping Lindlbauer Inzell

• N, 10-09-2016

Staplaatsen

Ik zie op foto's alleen verharde staplaatsen voor caravans. Zijn er wel grasplaatsen voor (grote) tenten?..

Camping Lindlbauer Inzell info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200