Appartement

15 reviews over Appartement Hutzenhaus in het Nederlands

hutzenhaus

irma
30-12-2014

Al 3 jaar komen wij in Hutzenhaus in Inzell. Een prachtig appartement (zonderkamer) met een mooi uitzicht. De ligging is prima, in de buurt zit een goed restaurant, loopafstand van het zwembad, het centrum en de ijsbaan. Voor de kinderen is er een tafeltennistafel. Wil je skiën dan kun je naar Steinplatte of Lofer, 30 min. rijden. Gastheer en vrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben voor volgend jaar alweer geboekt. Top!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Een aanrader, zeker met kinderen!!

Henry en Kitty
2-6-2014

De omgeving is prachtig, het appartement zeer gebruiksvriendelijk en biedt voldoende ruimte voor een gezin van vijf. De gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is rustig en de kinderen kunnen heerlijk buiten spelen en met slecht weer in de accomodatie in de kelder. Wij vinden dit vakantiehuis een echte aanrader. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. We hopen er nog eens terug te komen en bevelen het van harte aan!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Heerlijk, royaal appartement

Krijnsen
5-1-2013

We hebben een week hier gezeten en hebben een top vakantie gehad. Het appartement ligt in een rustige wijk. Geen last van verkeer. Je kunt lopend naar het zwembad, ook het centrum ligt op loopafstand. De kinderen hebben heel veel gebruik gemaakt van de tafeltennis tafel die beneden in een speelkamer staat. Het appartement is ruim opgezet. Royale keuken, fijne douche en een ruime kamer. we komen zeker weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

prachtig

Fam.Hazeleger
16-9-2012

Ligt niet in het centrum maar met 10 min lopen door een mooi park in het centrum en 300mtr van prachtig zwembad. omgeving genoeg te doen. Alles is te regelen bij gastheer. Waren met 2 gezinnen totaal 5 kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima locatie in inzel

Jan en Lida
29-1-2012

Appartement Hutzenhaus is een prima appartement, vlakbij het zwembad in Inzell. Erg vriendelijke nederlandse eigenaren waar je prima kunt zitten. Als we weer naar Inzell gaan dan is de keus niet zo moeilijk voor ons: naar Hutzenhaus.

Gereisd Met partner in januari 2012

fam. Kuiper
26-10-2011

Prima vakantie gehad in Hutzenhaus in het prachtige Inzell, gastvrije mensen, accommodatie uitstekend, zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

Heerlijke woning met gastvrije eigenaar

Jeroen Cnossen
23-10-2011

Met drie andere gezinnen gelogeerd ivm trainingskamp op ijsbaan. Mooie appartementen. Leuke speelruimte voor de kinderen. Goed restaurant naast de deur. Zeer gastvrije eigenaar. Volgend jaar zeker weer!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Vakantie met een beetje meer

D. de Wit
30-8-2011

Het appartementencomplex Hutzenhaus in Inzell is een geweldige locatie waar je in nette ruime kamers (gebasseerd op verblijf in Zwiesel) heerlijk vakantie kunt vieren.

Aan de rand van Inzell zit Hutzenhaus in een gezellige straat met andere gasthaus en restaurants op loopafstand van het zwembad. Toch zit je in alle rust en kan je heerlijk bijkomen.

In Hutzenhaus is een speelkelder en een ruime tuin met speelattributen voor de kids. Tijdens ons verblijf (hoogseizoen) werd er een BBQ door de gastheer en gastvrouw georganiseerd welke bijzonder gezellig was.

In de omgeving is genoeg actiefs te doen, maar ook qua relaxen biedt de omgeving veel mogelijkheden. Alle ingredienten voor een topvakantie!

Wij komen graag nog een keer langs in Inzell

Gereisd Met partner in augustus 2011

Warme huiselijke sfeer in een prachtige omgeving

Familie Cremer uit Didam
31-7-2011

Irene en Eelke geven elke gast volop persoonlijke aandacht. Vooral als ie kan tafeltennissen. Geen verzoek aan hen is te gek. Toen het weer iets minder was kwamen ze zelfs met een lijstje indoor-aktiviteiten. De appartementen zijn voorzien van alle gemakken en bieden veel privacy. De ligging is uitzonderlijk. De vlakke omgeving rond Inzell is prima voor de fietsliefhebber. Ga je iets verderweg, dan kun je volop genieten van berg- en almwandelingen, prachtige meren, maar ook lekker shoppen in Bad Reichenhall of Salzburg. Veel bestemmingen zijn gratis met de bus te bereiken met de Inzell-card, die bij aankomst krijgt. Inzell en het Hutzenhaus zijn absolute aanraders.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek met geweldige gastheer/vrouw

Evelyn Deggeller
19-4-2011

Schone woning, vriendelijke allerhartelijkste ontvangst. Mooi uitzicht en geen last van mede bewoners. Veel privacy. Geweldige omgeving en uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten naar alle windrichtingen. Ook shoppen kan. Leuk in Traunstein en in Salzburg. Sauna echt een aanrader!!!!! De wii is lachen.

Gereisd Met partner in maart 2011

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hutzenhaus in Inzell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hutzenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.