Appartement Gästehaus am Badepark

Tonen op kaart

11 reviews over Appartement Gästehaus am Badepark

• 8Sylvia en Paul (van de kaas!)09-03-2016

Aanrader!

Gezellige tent, helemaal relaxed, geen tijden aan ontbijt, alles lekker makkelijk en goed.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 8Frank24-02-2015

prima prijs/kwaliteit

vriendelijke ontvangst door behulpzame eigenaar, die 's avonds een leuke bar openhoudt; ruim appartement met balkon; verzorgd ontbijt

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Sabina05-08-2012

Prachtige motorvakantie gehad!

Niet alleen in de winter een mooi gebied, ook in de zomer is het zeker de moeite waard. Mooie motortochten in de buurt, prachtige wegen, alles goed te bereiken. Konden de motoren in de garage zetten onder het appartement, heel prettig. Nederlandse mensen, wat meteen vertrouwd voelt. Ontzettend gastvrij en behulpzaam, van alle gemakken voorzien!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Familie Lebbink uit Lochem04-07-2011

Voldeed prima aan verwachtingen

Omgeving zeer mooi en met name het zwembad (binnen, maar vooral buiten) zeer de moeite waard. Zeer gezellige bar met mogelijkheid voor een kleine hap en kaartje leggen. Inzell zeer goed toegankelijik met rolstoel! Tip voor Gasthof: standenstoelen op het balkon.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Rob & Marie-Therese Doets24-05-2011

Een oase van rust in een prachtige omgeving.

Het is een heerlijke lokantie om er te zijn. Met een prachtige omgeving. "Robin en Sander, respectievelijk gastvrouw en gastheer, staan met raad en daad klaar. Er is gewoon Service! Ook is er een leuke (rustige!!) bar. Je kunt daar kleine goed verzorgde hapjes eten. In Inzell zelf is een ijsbar die van de vroege ochtend tot de late avond vol zit. Er zijn allerlei leuke dingen te zien, zoals bijvoorbeeld Salzburg. Het is een oase voor lopers. KORTOM Een aanrader om hier naar toe te gaan!

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Daniel Reezigt13-04-2011

Liefst 2 x per jaar!

Wij zijn daar op aanraden van familie in Leimuiden in contact gekomen met deze uiterst gezellige en vriendelijke uitbaters.

De locatie was erg goed , en de omgeving waren er tal van bezienswaardigheden. Hebben wij met ons reisgezelschap nog niet eens de grote sportactiviteiten meegemaakt die daar jaarlijks te zien zijn.

Wij zijn dit jaar ook van plan om met het gezin erheen te gaan, en willen uiteraard als er plaats hier weer gaan vertoefen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Robert12-04-2011

Heerlijke rust en dichtbij alles!

Dit Gastehaus is een must voor een ieder! We hebben een week heerlijk genoten! De eigenaren Sander en Robin staan elke avond in hun gezellig bierstube en verzorgen je goed! De omgeving is prachtig en ideaal voor allerlei buitenactiviteiten, van vissen tot het meer actieve rodelen of parsasailen. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Maria12-04-2011

Verrassend leuk

Niet gedacht dat Inzell zo leuk zou zijn. Ik was op voorhand niet bijzonder enthousiast om er heen te gaan, maar na wikken en wegen toch besloten te gaan. Achteraf bleek dit geen verkeerde keuze te zijn geweest. Mijn man en ik hebben enorm genoten en kijken met plezier terug op een fijne vakantie.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Sietske03-04-2011

Mooi gasthaus, prachtig gelegen tussen de bergen

Dit gasthaus is ruim en voelt meteen als thuis. Wij sliepen in een 3 kamer appartement op de 2e verdieping (uitzicht super): 2 slaapkamers, woonkamer, balkon, keuken en badkamer. Het is compact, maar zeker aangenaam. De uistraling is typisch Duits/Oostenrijks. Veel hout en bloemen, en in prima staat. Het eerste mooie grote wintersportgebied ligt op een kwartier rijden (Steinplatte-Waidring) Er rijdt ook een skibus naar toe in het hoogseizoen. Mooie pistes, mooie restaurants langs de piste en weinig sleepliften! Er is ook een klein skigebied in Inzell, prima voor de beginnende skieër. In Inzell zijn een aantal prima restaurants en cafés (de eigenaren kunnen je dit vertellen). Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Loipes, wandelgebieden, moutainbiketrails zijn zeer nabij. Kaprun (gletscher) is 45 min rijden). Salzburg (Oostenrijk) is 15 min rijden. Wij zijn hier niet geweest, maar het schijnt de moeite waard te zijn deze stad te bezoeken.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9A. van Hoboken01-03-2011

Een vriendelijk ontvangst in een prima Gästehaus

Een gemakklijk aan te rijden lokatie. Prima appartementen die heel compleet zijn ingericht. Aan de kleinste dingen is gedacht. Het uitzicht op de bergen is prachtig. De stube is gezellig en wordt ook bezocht door de lokale bevolking.

Gereisd met partner in februari 2011

0 tips over Appartement Gästehaus am Badepark