Appartement Gästehaus am Badepark

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°7°
Appartement Gästehaus am Badepark
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus am Badepark voor je op een rij gezet:

11 reviews over Appartement Gästehaus am Badepark in het Nederlands

Aanrader!

Sylvia en Paul (van de kaas!)
9-3-2016

Gezellige tent, helemaal relaxed, geen tijden aan ontbijt, alles lekker makkelijk en goed.

prima prijs/kwaliteit

Frank
24-2-2015

vriendelijke ontvangst door behulpzame eigenaar, die 's avonds een leuke bar openhoudt; ruim appartement met balkon; verzorgd ontbijt

Prachtige motorvakantie gehad!

Sabina
5-8-2012

Niet alleen in de winter een mooi gebied, ook in de zomer is het zeker de moeite waard. Mooie motortochten in de buurt, prachtige wegen, alles goed te bereiken. Konden de motoren in de garage zetten onder het appartement, heel prettig. Nederlandse mensen, wat meteen vertrouwd voelt. Ontzettend gastvrij en behulpzaam, van alle gemakken voorzien!

Voldeed prima aan verwachtingen

Familie Lebbink uit Lochem
4-7-2011

Omgeving zeer mooi en met name het zwembad (binnen, maar vooral buiten) zeer de moeite waard. Zeer gezellige bar met mogelijkheid voor een kleine hap en kaartje leggen. Inzell zeer goed toegankelijik met rolstoel! Tip voor Gasthof: standenstoelen op het balkon.

Een oase van rust in een prachtige omgeving.

Rob & Marie-Therese Doets
24-5-2011

Het is een heerlijke lokantie om er te zijn. Met een prachtige omgeving. "Robin en Sander, respectievelijk gastvrouw en gastheer, staan met raad en daad klaar. Er is gewoon Service! Ook is er een leuke (rustige!!) bar. Je kunt daar kleine goed verzorgde hapjes eten. In Inzell zelf is een ijsbar die van de vroege ochtend tot de late avond vol zit. Er zijn allerlei leuke dingen te zien, zoals bijvoorbeeld Salzburg. Het is een oase voor lopers. KORTOM Een aanrader om hier naar toe te gaan!

Liefst 2 x per jaar!

Daniel Reezigt
13-4-2011

Wij zijn daar op aanraden van familie in Leimuiden in contact gekomen met deze uiterst gezellige en vriendelijke uitbaters.

De locatie was erg goed , en de omgeving waren er tal van bezienswaardigheden.

Hebben wij met ons reisgezelschap nog niet eens de grote sportactiviteiten meegemaakt die daar jaarlijks te zien zijn.

Wij zijn dit jaar ook van plan om met het gezin erheen te gaan, en willen uiteraard als er plaats hier weer gaan vertoefen.

Heerlijke rust en dichtbij alles!

Robert
12-4-2011

Dit Gastehaus is een must voor een ieder! We hebben een week heerlijk genoten! De eigenaren Sander en Robin staan elke avond in hun gezellig bierstube en verzorgen je goed! De omgeving is prachtig en ideaal voor allerlei buitenactiviteiten, van vissen tot het meer actieve rodelen of parsasailen. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Verrassend leuk

Maria
12-4-2011

Niet gedacht dat Inzell zo leuk zou zijn. Ik was op voorhand niet bijzonder enthousiast om er heen te gaan, maar na wikken en wegen toch besloten te gaan. Achteraf bleek dit geen verkeerde keuze te zijn geweest. Mijn man en ik hebben enorm genoten en kijken met plezier terug op een fijne vakantie.

Dit gasthaus is ruim en voelt meteen als thuis. Wij sliepen in een 3 kamer appartement op de 2e verdieping (uitzicht super): 2 slaapkamers, woonkamer, balkon, keuken en badkamer. Het is compact, maar zeker aangenaam. De uistraling is typisch Duits/Oostenrijks. Veel hout en bloemen, en in prima staat.

Het eerste mooie grote wintersportgebied ligt op een kwartier rijden (Steinplatte-Waidring) Er rijdt ook een skibus naar toe in het hoogseizoen. Mooie pistes, mooie restaurants langs de piste en weinig sleepliften! Er is ook een klein skigebied in Inzell, prima voor de beginnende skieër.

In Inzell zijn een aantal prima restaurants en cafés (de eigenaren kunnen je dit vertellen). Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Loipes, wandelgebieden, moutainbiketrails zijn zeer nabij. Kaprun (gletscher) is 45 min rijden).

Salzburg (Oostenrijk) is 15 min rijden. Wij zijn hier niet geweest, maar het schijnt de moeite waard te zijn deze stad te bezoeken.

Een vriendelijk ontvangst in een prima Gästehaus

A. van Hoboken
1-3-2011

Een gemakklijk aan te rijden lokatie. Prima appartementen die heel compleet zijn ingericht. Aan de kleinste dingen is gedacht. Het uitzicht op de bergen is prachtig. De stube is gezellig en wordt ook bezocht door de lokale bevolking.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus am Badepark in Inzell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus am Badepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.