Appartement Ferienwohnung Staufenblick

1 review over Appartement Ferienwohnung Staufenblick in het Nederlands

Heerlijke woning

Liesbeth
11-10-2017

Deze woning is compleet ingericht,. Misschien wat ouderwets maar dat heeft ook zijn charme. Was brandschoon. Ligt midden in Inzell met gezellige terrasjes en lekkere restaurants. De woning heeft een balkon waar je heerlijk kunt zitten.Vanuit de woning kun je alle kanten op. Zo zijn wij bijv.naar het Kehlsteinhaus in Berchtesgaden geweest en naar Salzburg. Ook een boottocht op de Koningssee is zeker de moeite waard. Wij zijn hier bijna 14 dagen geweest en hebben genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Staufenblick in Inzell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Staufenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.