Appartement Chiemgau

Appartement
Appartement Chiemgau
8,2

17 reviews over Appartement Chiemgau in het Nederlands

Het is eenvoudig appartement. Broodjes kon je smorgens bij de ingang kopen. Wifi gratis. Je kreeg een chimgau kaart waarmee je heel veel activiteiten gratis kon doen. Wij zijn 2 weken geweest.Maar nog lang niet alles gezien. Alleen jammer dat wij ergens bij een museum een krant vonden waar activiteiten in stonden wat er te doen was in de buurt. Met datums en dat was van de maand september. Bijzondere dingen Jammer dat hun die er niet hadden liggen.

Eenmalig

J. Janssen
12-9-2017

Fantastische omgeving.gemoedelijk en vriendelijk. Heerlijk wandelen. Appartement zeer gunstig qua prijs vriendelijk personeel. Inrichting sober maar prima. Bedden zeer hard kussens te zacht. Toch gaan we hier niet meer heen. Het is zeer gehorig. Wij sliepen boven de hoofdingang en werden iedere ochtend om 6.00 wakker van leveranciers en rolkoffers. Wij hadden de pech dat er scholieren sliepen die veel lawaai veroorzaakten.

Prima

van Eek
7-1-2017

Goede fitness-apparatuur, vriendelijke service. Mooi gebouw. Omgeving prachtig

In appartemenr eigenlijk een te klein keukentje.

Heel goed

Frits van Eek
17-9-2016

Prima verzorgd en schoon, wel kleine kitchenette. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Helaas wel betalen voor WIFI. Gratis internet in de lounge, maar traag.

Prima fitness ruimtes. Keurig binnenzwembad.

Mooie omgeving. Goed Hallenbad op loopafstand.

Heerlijk

Fam. Koopman
28-8-2016

Goed appartementen complex, goed bereikbaar en voldoende parkeerplekken. Het appartement zelf is groot genoeg, alleen een hele kleine keuken. midden tussen het gebouw zit een speeltuintje en ook hebben ze een speciale binnenspeelplek.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Met de inzellpas heb je gratis toegang tot het zwembad en aangrenzend buitenbad. Dit is een kunstmatig meertje met veel ligplaatsen er omheen.

In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Wij zijn er 14 dagen geweest en hebben lang niet alles gezien.

prima

fam. van Poppel
25-6-2016

koken op dit fornuis is niet te doen [ te klein]

slaapbank kan je niet op slapen [ te hard, prima voor kleine kinderen]

lekker rustig zwembad.

broodjes service iedere ochtend.

zeer leuke omgeving voor kinderen [ prachtige dieren/speelparken].

Goed net appartement

anoniem
7-3-2014

Keurig ,schoon verzorgd, oke geen design hotel,maar prima kwaliteit en erg vriendelijke ,behulpzame mensen bij de receptie.

vriendelijk personeel en een prachtige omgeving

meneer Benedictus
1-11-2013

Het ligt in een prachtige omgeving. Het douche/bad gedeelte is erg verouderd.

uitstekend appartement

fam draayers
4-9-2012

we hebben een hele leuke week gehad tijd tekort we zijn met eigen vervoer geweest dus we hadden ook de mogelijkheid om buiten de grens tegaan b.v.b salzburg oosterijk geweldige stad vol cultuur.

over het app zal ik heel kort zijn het is er leuk voor ieder wat tedoen 2 min puntjes de keuken is klein maar groot genoeg voor 2 pers maar de keuken spullen is veel te krap geen longdrink glazen wel wat kleine glazen 2kleine pannetjes net genoeg maar maar je moet je zeker behelpen denk niet dat er doekjes aanwezig zijn [schoonmaak] dat is niet het geval maar verder is het een goed app ruim en verzorgt 2e min punt is als je het niet weet in duitsland is het normaal dat het hoof kussen zacht is en dek bed zwaar dus hou er rekening mee dat je dat zelf mee neemt [hoofdkussen] de klant vriendelijkheid is niets mis mee we zijn altijd netjes behandeld en als we een probleem hadden was het zo op gelost voor ons was prijs kwalitijd was ok verder ik zou zeer zeker nog een keer terug gaan

Heerlijk appartement

jenneke
15-3-2011

Wij zijn met vrienden in dit appartementencomplex geweest tijdens de WK afstanden 2011. We hadden 2x een 5 persoons appartement. Mooi complex, wat door een ondergrondse gang is verbonden met het naastgelegen hotel. Daar hebben we iedere morgen en iedere avond heerlijk genoten van een buffet. Ook veel Nederlandse en buitenlandse schaatsers en hun begeleidingsteams zaten in dit hotel/appartement!

Het complex is op loopafstand, ongeveer 20 a 25 minuten, van het ijsstadion.

Inzell zelf is een klein dorp, waar nu tijdens de WK afstanden iedere avond feest was. Ook in de omgeving is er van alles te doen. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chiemgau in Inzell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chiemgau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chiemgau scoort een 8.23 uit 10 op basis van 17 reviews.