Appartement Chiemgau

18 reviews over Appartement Chiemgau

• 2018
    8Fam. van der Aa20-08-2018

voor herhaling vatbaar

Prima verblijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker zwembadje om af te koelen. Veel te doen in de omgeving. Chiemgauer Karte is fijn. Bedden zijn hard, maar ach... Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Verra27-09-2017

Super gehad eenvoudig appartement mooie omgeving

Het is eenvoudig appartement. Broodjes kon je smorgens bij de ingang kopen. Wifi gratis. Je kreeg een chimgau kaart waarmee je heel veel activiteiten gratis kon doen. Wij zijn 2 weken geweest.Maar nog lang niet alles gezien. Alleen jammer dat wij ergens bij een museum een krant vonden waar activiteiten in stonden wat er te doen was in de buurt. Met datums en dat was van de maand september. Bijzondere dingen Jammer dat hun die er niet hadden liggen.

Gereisd met partner in september 2017

• 7J. Janssen12-09-2017

Eenmalig

Fantastische omgeving.gemoedelijk en vriendelijk. Heerlijk wandelen. Appartement zeer gunstig qua prijs vriendelijk personeel. Inrichting sober maar prima. Bedden zeer hard kussens te zacht. Toch gaan we hier niet meer heen. Het is zeer gehorig. Wij sliepen boven de hoofdingang en werden iedere ochtend om 6.00 wakker van leveranciers en rolkoffers. Wij hadden de pech dat er scholieren sliepen die veel lawaai veroorzaakten.

Gereisd met partner in september 2017

• 8van Eek07-01-2017

Prima

Goede fitness-apparatuur, vriendelijke service. Mooi gebouw. Omgeving prachtig In appartemenr eigenlijk een te klein keukentje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Frits van Eek17-09-2016

Heel goed

Prima verzorgd en schoon, wel kleine kitchenette. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Helaas wel betalen voor WIFI. Gratis internet in de lounge, maar traag. Prima fitness ruimtes. Keurig binnenzwembad. Mooie omgeving. Goed Hallenbad op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Fam. Koopman28-08-2016

Heerlijk

Goed appartementen complex, goed bereikbaar en voldoende parkeerplekken. Het appartement zelf is groot genoeg, alleen een hele kleine keuken. midden tussen het gebouw zit een speeltuintje en ook hebben ze een speciale binnenspeelplek. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Met de inzellpas heb je gratis toegang tot het zwembad en aangrenzend buitenbad. Dit is een kunstmatig meertje met veel ligplaatsen er omheen. In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Wij zijn er 14 dagen geweest en hebben lang niet alles gezien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7fam. van Poppel25-06-2016

prima

koken op dit fornuis is niet te doen [ te klein] slaapbank kan je niet op slapen [ te hard, prima voor kleine kinderen] lekker rustig zwembad. broodjes service iedere ochtend. zeer leuke omgeving voor kinderen [ prachtige dieren/speelparken].

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9anoniem07-03-2014

Goed net appartement

Keurig ,schoon verzorgd, oke geen design hotel,maar prima kwaliteit en erg vriendelijke ,behulpzame mensen bij de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7meneer Benedictus01-11-2013

vriendelijk personeel en een prachtige omgeving

Het ligt in een prachtige omgeving. Het douche/bad gedeelte is erg verouderd.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 7fam draayers04-09-2012

uitstekend appartement

we hebben een hele leuke week gehad tijd tekort we zijn met eigen vervoer geweest dus we hadden ook de mogelijkheid om buiten de grens tegaan b.v.b salzburg oosterijk geweldige stad vol cultuur. over het app zal ik heel kort zijn het is er leuk voor ieder wat tedoen 2 min puntjes de keuken is klein maar groot genoeg voor 2 pers maar de keuken spullen is veel te krap geen longdrink glazen wel wat kleine glazen 2kleine pannetjes net genoeg maar maar je moet je zeker behelpen denk niet dat er doekjes aanwezig zijn [schoonmaak] dat is niet het geval maar verder is het een goed app ruim en verzorgt 2e min punt is als je het niet weet in duitsland is het normaal dat het hoof kussen zacht is en dek bed zwaar dus hou er rekening mee dat je dat zelf mee neemt [hoofdkussen] de klant vriendelijkheid is niets mis mee we zijn altijd netjes behandeld en als we een probleem hadden was het zo op gelost voor ons was prijs kwalitijd was ok verder ik zou zeer zeker nog een keer terug gaan

Gereisd met partner in augustus 2012

1 tip over Appartement Chiemgau

• fam draayers, 04-09-2012

neem zelf hoofd kussen mee duitsland heeft alleen helle zachte kussens als je hier komt voor cultuur ga zeker ook naar salzburg oosterijk half uurtje rijden

1 vraag over Appartement Chiemgau

• inge, 27-12-2014

verschillende appartementen

Wij zitten er aan te denken om hier van de zomer naar toe te gaan. Nu zie ik verschillende foto bij verschillende reisorganisaties over de inrichting van het appartement je ziet de iets verouderde maar ook die met een wat nieuwere inrichting maar waar ook de keuken niet in een kast zit maar gewoon tegen een muur staat. Wie kan mij vertellen welk type dit is en zijn deze er ook met 2 slaapkamers?

Appartement Chiemgau info

• Aantal sterrenstersterster