Hotel Bavaria

4 reviews over Hotel Bavaria in het Nederlands

Matig

iris
9-9-2016

In restaurant is het eten matig, de bediening ongeïnteresseerd, bijbetalen voor wisselen van een bijlage, en bij het afrekenen moesten we € 5,00 extra betalen om met kaart te betalen.

Goed voor 1 overnachting

Lordcon
21-9-2013

Niet te veel eisen, danis het goed te doen. Twee kinderen op de kamer kan, maar wel zelf een baby bedje meenemen, want die hebben ze niet.

Het eten was oké.

De ligging aan de doorgaande weg kan geluidsoverlast opleveren.

Gratis upgrade naar een grote 3 persoonskamer, maar de fantastische douche installatie werket niet.

Nooit meer

ruud
4-8-2012

Ooit al eens een verbrande schnitzel gekregen van een onvriendelijke, welhaast onbeschofte ober? Als je dat (en meer soortgelijks) wil meemaken moet je zeker naar hotel Bavaria in Inzell gaan...

2008

We zijn twee keer in dit hotel gaan overnachten op doorreis naar de Weissensee. Voor 1 overnachting is dit een prima hotel, bedden zijn niet best. Douchen ' s avonds kan wel ,maar je moet wel even geduld hebben voor het warme water. Ontbijt is oke, niets bijzonders.

We hebben een aantal aanbieders voor Bavaria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bavaria in Inzell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bavaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bavaria scoort een 5.77 uit 10 op basis van 5 reviews.