Hotel Mercure Ingolstadt

Hotel Mercure Ingolstadt

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Ingolstadt voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mercure Ingolstadt in het Nederlands

Degelijk hotel, goede prijs-kwaliteit

Robert
14-7-2011

Degelijk en net hotel, gelegen in een buitenwijk aan de zuid kant van Ingolstadt.

Voldoende parkeerplek direct bij het hotel (gratis). We hadden geboekt met 2 kinderen (5-6) en kregen voor slechts EUR. 68,- 2 kamers gescheiden door een dubbele deur.

1 van de 2 (geschikt voor gehandicapten) was voor de kinderen (2 x 1 persoons bed), de andere kamer had 2-persoons bed.

Beide kamers beschikten over mini-bar, Sat TV (SKY), Flat screen van net formaat, eigen badkamer met WC en douche (kinderdeel open douche, volwassenen kamer douche in bad).

Alles was keurig schoon en in goede staat van onderhoud. Volgens receptie was dit overigens de enige kamer van dit type.

Slechts 2 kleine minpuntjes: Veel te zachte kussens, te grote kier onder deur dus onnodig "last" van geluid op de gang.

Bedden zelf prima.

ivm late aankomst en vroeg vertrek niet gegeten in Hotel.

Uitstekend hotel voor doorreis, maar zeker ook geschikt voor langer verblijf. Prijs kwaliteit een topper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

hotel voor doorreis naar Oostenrijk of Italië

fam. van de Bor
20-7-2009

Dit hotel gebruikt voor onze reis naar Italië. Prima afstand van uit Nederland. Kamers waren uitstekend. Het eten in het restaurant waren ook goed voor de kinderen (kinderkaart). 's Morgens een heelijk ontbijt.

Een aanrader voor mensen die ontspannen willen reizen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2007

Op doorreis van Italie naar huis hier overnacht. Prima hotel. de (waarschijnlijk recent gebouwde) kamer was voor ons gezin (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) meer dan ruim genoeg en prima ingericht. De ligging van het hotel is niet ideaal: vanaf de snelweg was het even zoeken en in de directe omgeving was er niet veel te beleven -ook niet in het hotel zelf trouwens-.

Ontbijt was uitstekend, we hebben 's avonds buiten het hotel gegeten (in het nabij gelegen Italiaanse restaurant, ook perfect, zeker met kleine kinderen).

Vriendelijk en attent personeel!

Gereisd familie in augustus 2007

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar Oostenrijk. Het personeel was erg aardig. Nette ruime kamer voor 4 personen. Goede badkamer.

Gereisd familie in januari 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Ingolstadt in Ingolstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Ingolstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.