Hotel InterCityHotel Ingolstadt

Hotel InterCityHotel Ingolstadt

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Ingolstadt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel InterCityHotel Ingolstadt in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

mooi nieuw hotel maar zonder sfeer

Erik
24-4-2014

Onlangs geopend hotel op een kwartiertje van Audi. Ruime lobby, mooie kamer en over het hele hotel gratis internet (overigens niet al te snel). Restaurant heeft een zeer beperkte kaart maar de kwaliteit is uitstekend. Weinig parkeerplaatsen bij het hotel maar wel veel openbare betaalparkings. Hotel ligt nabij de station maar er is geen geluidshinder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Ingolstadt in Ingolstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Ingolstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterCityHotel Ingolstadt scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.