Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee

Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee
5,2

Matig

56 reviews over Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee in het Nederlands

Prima ligging, Grote staplaatsen en prima toilet en douche gebouw. Ontvangst nuchter en efficiënt. Wij zijn blij dat we deze camping geboekt hebben ondanks de negatieve reacties. Onze ervaring was prima.

Prima voor een overnachting onderweg!

Suus
13-8-2018

De familiehutten voor 4 personen zijn prima als overnachtingsadres onderweg. Heerlijk om een duik in het meer te nemen en op het terrasje daar wat te drinken of een eindje langs het meer te lopen.

Ik zou op deze camping geen langer verblijf aanraden. Daarvoor is er te weinig vertier lijkt mij.

Op maandag is het restaurant naast de camping gesloten en moet je met de auto naar Ingolstadt, waar veel restaurantjes zijn of naar de Mac Donalds of Subway.

Bij aankomst hebben we erg lang moeten wachten,personeel zeer traag!we werden niet vriendelijk begroet.verder geen uitleg of vriendelijk praatje,kort en nors.We zijn hier niet eerder geweest dus we waren enigszins verbaasd over het welkom.

Savonds bij aankomst restaurant werden we niet vriendelijk ontvangen,een serveerster gebaarde zelfs naar haar collega een hand langs de keel maw we waren eigenlijk niet welkom.het was heel druk en daar werden we ook op gewezen,prima.echter ontbrak het aan vriendelijkheid of meedenken tav kinderen.

De slagboom is beperkt geopend,dit is niet verteld maar werd met agressief gebaar op horloge duidelijk gemaakt.1 sanitairgebouw zeer achterstallig onderhoud.in ander sanitairgebouw douchete een vrouw met hond,maandverband openliggend,schoonmaaksters nors etc. Communicatieve vaardigheden&klantvriendelijkheid zeer ondermaats!niet meedenkend! Geen service!

De kinderen waren er zelfs van ontdaan! Schandalig!!!!

voor een overnachting voldoende maar wel duur

roersma60
20-9-2017

Aankomst op zich netjes en vriendelijk.

Wij zijn hier al vaker geweest en werden wel herkend, op zich wel leuk.

Kregen een mooie plaats toegewezen voor 1 nacht, auto kon mooi aangekoppeld blijven. Restaurant naast de camping is goed en niet duur. Je moet er wel om denken dat wanneer je hier in het weekeinde bent er naast de camping een jeugdaccommodatie (disco of club) is waarvan je de hele dag en nacht last hebt.

Harde muziek en bassen dreunen dan continu door.

Wij zullen hier in het weekeinde niet meer naar toe gaan.

Als Acsi tarief niet van toepassing is, is de overnachting wel duur, bijna 40 euro voor 2 personen en hond.

Sanitair in het hoofdgebouw is netjes en modern in het kleinere gebouw is dit veel minder. Broodjes bestellen voor de volgende dag kan, maar zijn pas vanaf 08.00 uur de volgende dag beschikbaar/af te halen.

duur, ouderwets, onvriendelijk

gezin, 3 kinderen
18-8-2017

pluspunt; dichtbij de snelweg, altijd plekje vrij om te overnachten

minpunten; oud sanitair, onvriendelijke mensen, restaurant te duur en beperkte keuze (weinig voor kinderen), overnachtings plek te duur

Erg onvriendelijke ontvangst

Echtpaar
15-8-2017

De aankomst was rommelig en zag er onverzorgd uit,wij wilden voor 1 overnachting en eventueel langer.

We wilden graag voor het acsi tarief maar kon het kaartje niet zo gauw vinden.

Terwijl ik nog zoekende was werden we overal voor uitgemaakt en dat we weer van die Hollanders zijn.We zijn nog nooit zo onheus behandeld

Wij hebben ons omgedraaid geen discussie waard en hebben de volgende camping aangedaan waar we wel vriendelijk werden ontvangen.

Nu ik de recensies lees verbaast me het niets, azuurcampingonwaardig!!!

Belachelijk duur en onvriendelijk personeel

Marjan Van Holland
        14-8-2017

Camping die we aandeden tijdens terugreis vanuit Kroatië. Belachelijk duur en niets te doen.Je krijgt niet eens een normale plek aangewezen. Je staat gewoon met anderen op 1 plek. Er is niets te eten te krijgen omdat het maandag was. Personeel is zeer onvriendelijk. Nooit meer!!

Ze gaan niet met de tijd mee

Doreen
        5-8-2017

Wij hebben drie dagen op deze camping gestaan. Omdat wij niet gereserveerd hadden en met een tent waren, mochten we op een klein veldje staan met meerdere tenten. Best apart, want op de rest van de camping was plek te over. Het sanitair was netjes en schoon. Ingolstadt is leuk om te bezoeken, het openbare, overdekte zwembad is te gek.

Belangrijkste opmerkingen: Best dure camping en het personeel gaat niet met de tijd mee, chagrijnige en onvriendelijke ontvangst en bejegening. Je krijgt niet het gevoel dat je gast bent. Dat geldt ook voor het restaurant bij de camping, erg onvriendelijke bediening.

+ Goede sanitaire voorzieningen

+ Voldoende ruimte

+ Goed restaurant naast de camping

+ 2 km van autobaan verwijderd

- Prijs (€53,00 voor 4 personen en caravan)

Schandalig!

Knaus caravan
        19-7-2017

We kwamen 's middags al rond half 3 aan en stonden in de rij te wachten tot de receptie open ging. We hadden deze camping van te voren uitgezocht als doorreis camping naar Oostenrijk. Als we dit geweten hadden, waren we doorgereden.

Mooie camping. Maar als je maar één nachtje blijft dan krijg je ook een doorreisplekje aangewezen. We stonden op een stekje, waar je je kont niet kon keren. En er bleven maar mensen komen op datzelfde plekje.

Wij zijn bewust op tijd gestopt om te genieten op de camping. Maar dat kon je hier dus wel vergeten.

En duur! Met een acsi kaart waarbij 2 personen, caravan, stroom en hond 19 euro kosten, moet je voor een extra volwassene en een kind nog eens 17 euro bijbetalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee in Ingolstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.