Hotel Altstadt

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Altstadt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Altstadt in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Net hotel

Marc
7-8-2009

Ideaal hotel voor tussenstop op weg naar Slovenië met de moto. Afgesloten parking. Nette kamers en lekker ontbijt. Hotel ligt midden in het mooie Ingolstadt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altstadt in Ingolstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Altstadt scoort een 8.67 uit 10 op basis van 160 reviews.