Camping Illertissen

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima overnachtingscamping

Hanneke Stegeman
10-7-2018

Hebben hier overnacht op doorreis naar Italië. Vlakbij de autobahn(3 km), hoor je niet s nachts. Prima Toiletgebouw, warme douche met fijne straal. Kleine speeltuin en zwembad om af te koelen(niet verwarmd)

Naast de camping ligt een hotel waar je eventueel kan eten. In de buurt is ook een Mac Donalds. Tussen 12 en 14 is de receptie gesloten. S ochtends kun je vanaf 7 uur de camping afrijden. Er is een broodjesservice, kun je de volgende dag vanaf 7.30 bij de receptie afhalen tevens zijn daar wat levensmiddelen verkrijgbaar.

Meer dan prima overnachtingscamping

Prima camping om te overnachten.

Saskia Snijders
18-6-2018

Prima passantencamping. Dichtbij de snelweg en alle benodigde facaliteiten. Je kunt aangekoppeld blijven staan. Er is een klein zwembad om even af te koelen van de reis. 's Ochtends rij je zo weer weg. Het sanitair is schoon,

Voor herhaling vatbaar

Fam. Veryser-Willemyn
22-4-2018

Pas 1dag geopend - 1ste week van de Paasvakantie- en toch al met open armen ontvangen. Zeer goede ligging, niet ver van autostrade dus interresant als doorgangs camping maar ook zeker voor langer verblijf. Legoland ligt in de buurt. Als het zwembad te koud is kun je nog altijd terecht in het aquapark in het dorp/stadje. Klein speelpleintje, zwembad voldoende groot om af te koelen op een warme dag. Zeer behulpzame eigenaars, vriendelijk en behulpzaam van begin tot einde...Een camping die zeker aanraden...

Een goede camping met prima sanitair.

Fam. Olieman
30-10-2017

De ontvangst was prima; werden begeleid naar plaats, we mochten voor

1 nacht aangekoppeld staan. De eigenaresse was vriendelijk en kwam

's morgens om 07,15 in de regen naar buiten om ons na te zwaaien.

Keurige overnachtingscamping

Schot
20-8-2017

Hele nette overnachtingscamping waar je aangekoppeld mag overnachten. Camping is voorzien van 2 sanitairgebouwen. Achterste gebouw is gedateerd, maar zowel douches als WC's zijn bij beide gebouwen heel netjes. Op camping is ook (koud) zwembad. Naast Camping hotel waar je kunt eten of op 500 meter afstand een biergarten bij sportcomplex, waar je kunt eten. In dorpje zijn paar supermarkten. Op camping kun je broodjes bestellen. Eigenaresse is heel chagerijnig, maar camping zelf compenseert dit. Prima camping voor doorreis of voor paar nachten. Ligt ook vlakbij snelweg.

Prima doorreiscampung

Sacha
9-8-2017

In de ochtend camping leeg aan het einde van de dag camping vol. Prima doorreiscamping. Eigenaresse was alleen beetje chagrijnig. Let op slagboom gaat in de middag van 13 tot 15 uur dicht. Je kunt dan niet met de auto de camping op of af. Zwembad erg koud maar prima. Sanitair prima. 2e douche in gebouwtje achteraan is top! Naast camping zit hotel kun je ook hapje eten. Prim. Dorpje is op dinsdag gesloten dan heel saai. Zijn naar ulm gegaan. Mooie kerk op het plein. 2 nachten gebleven.

Behulpzaam

Peter Gorseling
16-9-2016

Hele mooie camping met zwembad. Wij kwamen hier langs op de terugweg naar Nederland. Vlak daarvoor hadden we op de snelweg lang in de file gestaan en dat vonden de koppelingsplaten niet zo prettig. Op de camping hebben ze ons geholpen door gelijk te zoeken naar een garage waar we met de auto naar toe konden. Ondertussen konden we de caravan daar achterlaten. Prima service.

Fijne camping

Marloes Buwalda
16-8-2016

1 nacht voor doorreis gehad! Sanitair is schoon! Mooie veldjes voor de tentjes. Eigenaren zijn vriendelijk. Kinderen hebben nog heerlijk gezwommen in het zwembad. Eten daar is goed!

Fantastische camping

Van damme
6-8-2016

Wij zij hier voor een nacht gekomen de uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam zeker een aanrader voor doorreis mooi staanplaats lekker eten in het dicht gelegen stadje

Wij komen zeker volgend jaar terug op doorreis of terugreis van vakantie

De familie van damme

Prima voor overnachting

Luc
11-8-2015

We hebben 1 nacht overnacht op deze camping. De eigenaar heeft twee speciale velden voor passanten. Je kunt de caravan aangekoppeld laten. Je hebt dan wel weinig plek en weinig privacy. Verder herbergt de camping veel vaste gasten met hun gebruikelijke bouwsels. Er is een zwembad. Het sanitair was prima maar niet zo talrijk. Maar 2 dames- en 2 herendouches. En maar 2 vaatwasbakken.

Bij aankomst trok ik mijn 13-polige stekker kapot. En het was zaterdagmiddag. Toen ik de eigenaar om advies/hulp vroeg was hij zeer hulpvaardig. Ik moest bij een bouwmarkt een nieuwe stekker kopen en hij heeft mij zeer goed geholpen met de montage ervan, zodat we zondags, daags erna, meteen verder konden reizen. Ik vond dit een geweldig gebaar! 100 punten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Illertissen in Illertissen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Illertissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Illertissen scoort een 7.9 uit 10 op basis van 26 reviews.