3 reviews over Hotel Weihermühle in het Nederlands

nooit meer

fam-hage_1
21-7-2012

wij hadden kamer 3 gezinskamer voor 100 euro de douche was barslecht je kon niet normaal onder straal staan doucheknop brak ook nog eens af en de douchedeur lag er half uit.Bedden waren ingezakt,spijlen zaten helemaal naar onder,die man ze goed gedaan en kregen korting omdat er geen andere kamer beschikbaar was.nee daar gaan we niet meer naar toe.We kwamen voor een overnachting vanuit kroatie

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Lekker bijkomen

Gertie
5-8-2011

Wij gebruikten dit hotel op doorreis vanaf de A3. Het hotel ligt heel landelijk en het is er erg stil. De kamer (wij hadden een 3 pers) is erg ruim met alles voorhanden,zelfs een kitchenette met 2 kookplaten en koelkast. Alles ruim, maar wel een beetje gedateerd.Maar dat hoort er ook weer een beetje bij.Op het terras kregen we een "kleine"kaart (A4tje) omdat het niet zo druk was. Eten was van voldoende kwaliteit en qua hoeveelheid een hoop.De bedden lagen goed,al was het matras wat aan de achte kant,maar prima geslapen.Echt een plek om bij te komen na een lange reis.Overigens was er ook een kampeerterrein bij. En het ontbijt zorgde voor een goede start van de lange reis.Eenvoudig,maar prima.Personeel zou wat spraakzamer en vriendelijker kunnen.Ligt er aan wie je voor je hebt.Maar al met al toch een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Eenvoudig, maar goed voor doorreis

van essen
6-6-2010

Wij hebben hier overnacht op doorreis. Het is een eenvoudig maar goed hotel. Onze kamer was ruim: 2 persoonsbed, en 1 pers. bed en ruimte voor campingbedje. En dat totaal voor 70 euro inclusief ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 06 2010 22:16:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weihermühle in Iggensbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weihermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.