Hotel Steinburger Hof ***

Review geschreven door I.Janssen

Nooit meer

I.Janssen,
21-9-2014

bij aankomst werden we netjes ontvangen. De kamer zag er in eerste instantie prima uitbaat ook wel voor € 43,00 p.p. zonder ontbijt.

Maar wat zag mijn oog op twee muren zaten in de hoeken ik weet niet hoeveel spinnenwebben en die waren niet van een dag. Personeel erbij en alles werd schoon gemaakt en met Sorry afgedaan. S'avonds doe ik het ligt op de badkamer achter een spiegel aan en daar vielen mijn ogen ook weer open van verbazing , weer stof en spinnen raggen . Volgende dag bij afrekenen werd er weer excuus gemaakt en moesten gewoon het volle pond betalen. Ik was erg teleurgesteld !!

Gereisd met partner in september 2014