Hotel Steinburger Hof

1 review over Hotel Steinburger Hof in het Nederlands

Nooit meer

I.Janssen
21-9-2014

bij aankomst werden we netjes ontvangen. De kamer zag er in eerste instantie prima uitbaat ook wel voor € 43,00 p.p. zonder ontbijt.

Maar wat zag mijn oog op twee muren zaten in de hoeken ik weet niet hoeveel spinnenwebben en die waren niet van een dag. Personeel erbij en alles werd schoon gemaakt en met Sorry afgedaan. S'avonds doe ik het ligt op de badkamer achter een spiegel aan en daar vielen mijn ogen ook weer open van verbazing , weer stof en spinnen raggen . Volgende dag bij afrekenen werd er weer excuus gemaakt en moesten gewoon het volle pond betalen. Ik was erg teleurgesteld !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinburger Hof in Hunderdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinburger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.