Hotel Zum Gutshof

7,6

7 reviews over Hotel Zum Gutshof in het Nederlands

Met vrienden

Hier gaan we dus niet meer naar toe

Fam.Dool
23-5-2014

Het is. Een hotel dat aan vervanging toe is, de matrassen zijn erg hard je voelt de ijzeren veren er doorheen, na een reis van negen uur wilden we toch wel wat drinken dat kon wel maar om 15:00 uur (kwam de bediening ons eruit smijten, dat waren de woorden van de bediening).

Voor de rest van het verblijf konden we met pijn en moeite een kopje koffie of wat anders te drinken kopen in de bar. In het hotel vallen de deuren uit haar scharnieren.

Het is wel een rustig hotel.

Het eten is slecht.

Het personeel maakt in de keuken gigantisch veel herrie

Het is er wel schoon.

Ik heb de indruk dat zij liever gasten zien gaan dan komen.

Slecht hotel.

c.c.van den bosch
30-6-2012

Slechte accomodatie.

Mooie omgeving, uitzicht vanaf hoofdterras goed.

Omgeven door bossen en wandelpaden. Hotel ligt 10 km van het meest nabije dorp = Neureichenau

Personeel maakte nogal veel (administratieve) fouten.

Restaurant kruising tussen McDonald en stationsrestauratie.

Kamers worden 1x p/week schoongemaakt. Had op mijn kamer een doorgezakte stoel waarop kussens gelegd moesten worden.

Als je kinderen gedoogd die tot 22.30 in gangen en lift rondrennen is het hotel voor die kinderen wel kindvriendelijk maar voor overige gasten zeer onvriendelijk, gezien gebrek aan rust.;

Voor mij heeft dit hotel volledig afgedaan en of ik ooit weer een hotel bespreek via reisorganisatie betwijfel ik, gezien mijn slechte ervaringen.

Super mooie locatie

Koolwijk
27-4-2012

Hotel Zum Gutshof is een prachtig gelegen hotel waar service, kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Opvallend is de klantvriendelijkheid van het personeel en doet men er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. last but not least is het vermeldingswaardig dat er een goede kok aanwezig is die de kunst van het koken goed verstaat !!

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Gutshof voor je op een rij gezet:

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving.

Jansen
27-4-2012

Heerlijke vakantie gehad. Prachtige omgeving, klantvriendelijk personeel, elke avond keuze uit 3 gerechten, comfortabele kamers en direct vanuit het hotel wandelroutes.

Oké!

stel uit Haarlem.
24-8-2011

prima ontbijtbuffet, grote goed ingerichte kamers, vriendelijke en gastvrije medewerkers,

m.a.w., een gastvrij gebeuren.

Fantastisch hotel

M. Govers
26-9-2010

Veel gratis extra zoals : koffie gehaald Gebak 2x, solarium, bubbelbad 2x , gratis Gebruik bevat van sauna's, sapjes , water en thee .....

Verder vanuit Het hotel mogelijk Om te wandelen en Configuratie op het laatst gehad van verkeerslawaai en Van teveel Toerisme in de omgeving ....

Fantastisch hotel

M.J. Reekers
24-8-2010

Wij hebben een prachtige week gehad van 7 t/m 13 aug. jl. Schoon, lekker eten, grote kamers en zeer vriendelijk personeel.

Riny en Mieke Reekers Enchede

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Gutshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Gutshof in Hohenwarth , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Gutshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.