Reviews over Hohenwarth

Super mooie locatie

Koolwijk,
    27-4-2012

Hotel Zum Gutshof is een prachtig gelegen hotel waar service, kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Opvallend is de klantvriendelijkheid van het personeel en doet men er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. last but not least is het vermeldingswaardig dat er een goede kok aanwezig is die de kunst van het koken goed verstaat !!

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving.

Jansen,
    27-4-2012

Heerlijke vakantie gehad. Prachtige omgeving, klantvriendelijk personeel, elke avond keuze uit 3 gerechten, comfortabele kamers en direct vanuit het hotel wandelroutes.

Oké!

stel uit Haarlem.,
    24-8-2011

prima ontbijtbuffet, grote goed ingerichte kamers, vriendelijke en gastvrije medewerkers,

m.a.w., een gastvrij gebeuren.

Fantastisch hotel

M. Govers,
    26-9-2010

Veel gratis extra zoals : koffie gehaald Gebak 2x, solarium, bubbelbad 2x , gratis Gebruik bevat van sauna's, sapjes , water en thee .....

Verder vanuit Het hotel mogelijk Om te wandelen en Configuratie op het laatst gehad van verkeerslawaai en Van teveel Toerisme in de omgeving ....

Fantastisch hotel

M.J. Reekers,
    24-8-2010

Wij hebben een prachtige week gehad van 7 t/m 13 aug. jl. Schoon, lekker eten, grote kamers en zeer vriendelijk personeel.

Riny en Mieke Reekers Enchede

Hohenwarth scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews