Camping Campingplatz Müller Pegnitz

2 reviews over Camping Campingplatz Müller Pegnitz in het Nederlands

prima doorreiscamping

Joost Kam
5-8-2012

Op doorreis gekampeerd. Helaas douchen met muntjes wat mijns inziens erg achterhaald is. Sanitair is verder prima schoon. Het restaurant bij de camping is een drama.Onze bestelling was na een uur opeens vergeten dus het duurde ruim twee uur voor we na een lange reis te eten kregen. Niet aan te raden dus.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping

Reidinga
28-11-2009

zeker tien maal camping Pegnitz bezocht, altijd heerlijk gehad. Fantastische wandelmogelijkheden, goede en redelijk goedkope eetgelegenheden in de omgeving, Herschbruck leuke plaats, goede inkoopmogelijkheden goedkoop eten, zwembad goed. Omgeving prachtig. fijne autotochten in de omgeving gemaakt.

Gereisd Met partner in Sat Nov 28 2009 00:31:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingplatz Müller Pegnitz in Hohenstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingplatz Müller Pegnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.