Hotel Garni Schlossblick

HotelKleine hotelsWeer vandaag25°10°
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Schlossblick voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Garni Schlossblick in het Nederlands

Met oudere kinderen

Mooie locatie en leuke omgeving!

Lieneke
23-8-2011

Het hotel lag in een erg mooie omgeving waar veel te doen was. De hotelkamers waren wel wat ouderwets ingericht. Verder waren ze wel school en netjes. Het ontbijt was erg eenvoudig met alleen keuze uit een broodje en hooguit 3 soorten beleg. Dat viel wel wat tegen.

Zeer verouderd muf hotel

Fam Reitsma
25-8-2009

Wij waren op doorreis en kwamen toevallig hier terecht. Mooie omgeving, zeer toeristische plek! Hotel nabij centrum gelegen, eigen parkeerplek.

Wij (ouders met zoon van 10 ) kwamen op een kamer terecht die volgens ons al een hele tijd niet meer gelucht was. Alles was muf, slechte bedden.Receptioniste had het te druk met andere zaken ipv haar klanten.

Ontbijt was prima, maar wij gaan hier nooit meer naar toe !

zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

marieke
16-1-2009

Eenvoudig en klein hotel. Maar geweldige ligging op loopafstand van het toeristische plaatsje Hohenschwangau en het bekende Schloss Neuschwanstein. Gratis parkeren. Eenvoudige(beetje verouderde)kamers en eenvoudig ontbijt. Maar allemaal erg goed verzorgd en aardige mensen. Let op! receptie gesloten tussen 13.00 en 15.00 uur, daarna is er pas iemand aanwezig. Wij hebben hier eind augustus 2008 1 nacht verbleven als overnachtingshotel op weg naar het gardameer. Zeer goed bevallen, een aanrader wat betreft prijs /kwaliteitverhouding. Wat een leuk en toeristisch gebied, prachtig kasteel om even te bezoeken en dus super hotelletje vanwege de ligging en goedkope prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Schlossblick in Hohenschwangau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Schlossblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.