Reviews over Hohenschwangau

Romantisch!

Sofie,
    8-2-2013

Aangenaam hotel met fijne kamers. Wij hadden een heerlijk balkon met zon en uitzicht op de mooie kastelen. Het eten was smakelijk en het personeel was zeer geschikt. Minpunt was dat het internet niet functioneerde. Zeker een plek om nog eens te geraken.

Romantisch hotel met zicht op de 2 kastelen

De Petter Rita ,
    6-3-2012

Schlosshotel Lisl in Hohenschwangau is prachtig gelegen met zicht op de 2 bekende kastelen. De kamers zijn een beetje verouderd maar het is een charmant en gezellig hotel. Ontbijt en avondeten van goede kwaliteit, vooral grote porties voor het avondmaal. Wij verbleven er 1 week, wel met busreis iedere dag om Beieren te verkennen, anders is er niet veel te doen in het dorpje. Drank tamelijk duur maar wel grote glazen, zowel bier als wijn. AANRADER.

zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

marieke,
    16-1-2009

Eenvoudig en klein hotel. Maar geweldige ligging op loopafstand van het toeristische plaatsje Hohenschwangau en het bekende Schloss Neuschwanstein. Gratis parkeren. Eenvoudige(beetje verouderde)kamers en eenvoudig ontbijt. Maar allemaal erg goed verzorgd en aardige mensen. Let op! receptie gesloten tussen 13.00 en 15.00 uur, daarna is er pas iemand aanwezig. Wij hebben hier eind augustus 2008 1 nacht verbleven als overnachtingshotel op weg naar het gardameer. Zeer goed bevallen, een aanrader wat betreft prijs /kwaliteitverhouding. Wat een leuk en toeristisch gebied, prachtig kasteel om even te bezoeken en dus super hotelletje vanwege de ligging en goedkope prijs.

Prima hotel aan de voet van de koningskastelen

Hans Schoones,
    15-5-2008

Prima hotel aan de voet van de koningskastelen. Zeer vriendelijke personeel. Goed ontbijt. Diner was een ruime voldoende.

Het 2 kamer appartement was uitstekend. Elke ochtend keurig opgeruimd. Eigenaresse bekommert zich zelf ook om de gasten.

Hohenschwangau scoort een 8,4 uit 10, op basis van 8 reviews