Pension Gästehaus Guggenberger

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag10°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Guggenberger voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Gästehaus Guggenberger in het Nederlands

Hotel ligt voorbij Munchen. We hebben 1 nacht doorgebracht in verband met doorreis naar Wintersport vakantie in Oostenrijk. Hotel ligt een paar minuten van de snelweg af in een dorpje. We waren met grote groep (11 pers.) Ons gezin (2 volw. en 2 kind.) hadden een zeer ruime kamer, zelden zo groot gehad. Voor het geld is het een prima hotel voor een overnachting met ontbijt. We hebben alleen ontbeten, dus kan alleen daarover oordelen. Ontbijt was super: ruime keuze uit kaas, worst, maar ook roerei met spek, worstjes, gerookte zalm, fruit en op verzoek gebakken eieren. Eigenaresse is vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Guggenberger in Höhenkirchen-Siegertsbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Guggenberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.